
'Ostat ćemo iznad svih ostalih i nećemo se posvetiti proizvodnji manjeg ili jeftinijeg automobila kako bismo podigli volumen prodaje. Kupci Bugattija su iznimno ekstremne osobe.'
Šef Bugattija, Franz-Josef Paefgen, najavio je da će tvrtka oko 2012. na tržište lansirati ultrasportskog nasljednika Veyrona.
‘Ostat ćemo iznad svih ostalih i nećemo se posvetiti proizvodnji manjeg ili jeftinijeg automobila kako bismo podigli volumen prodaje. Kupci Bugattija su iznimno ekstremne osobe.’
Paefgen je potvrdio da Bugatti još nije donio odluku o novom modelu. Dobro upućeni izvori natuknuli su kako se možda radi o luksuznoj limuzini koja bi konkurirala Rolls-Royce Phantomu. Navodno se razmatra uvođenje pogona na biogoriva, pa čak i dizelskih motora. Također, postoji mogućnost diobe dijelova s Bentleyem. Kada bi Bugatti dao zeleno svjetlo za limuzinu, platformu i druge glavne komponente dijelila bi s novim Arnageom, koji je najavljen za 2012.
Saznaje se kako će Bugatti izgraditi još ekstremniju izvedbu Veyrona i lansirati je pred kraj proizvodnog ciklusa aktualnog modela. Iako tvrtka niječe takve informacije, neki su kupci navodno već uplatili akontacije za snažniju ‘GT’ izvedbu. Prema tvrdnjama Bugattijevog glavnog inženjera, Wolfganga Schreibera, iz monstruma sa četiri turbopunjača koji razvija 1001 KS moglo bi se iscijediti još snage:
‘Trenutno iz motora izvlačimo 1250 Nm okretnog momenta, a granica je na 1500 Nm. Kada su posrijedi turbomotori, inženjeri se uvijek trse ne bi li istisnuli više snage.’
Još početkom godine krenula su nagađanja o Veyronu GT koji bi razvijao oko 1200 KS i bio sposoban dosegnuti 435 km/h.



