
Osim iznimno male potrošnje od svega 4.5 l/100 km, najveća prednost ovog pogona je emisija CO2, koja iznosi 109 g/km
Peugeot je u suradnji s Citroënom za pariški salon pripremio RC HYmotion4 koncept, koji djelomično najavljuje dizajnerske smjernice nove generacije modela 407, ali i predstavlja napredan hibridni sustav.
Straga se nalazi 1.6-litreni THP motor, koji je ovom prigodom ojačan na čak 218 KS i 178 Nm, a sprijeda elektromotor koji raspolaže sa 95 KS i 280 Nm. Zanimljiva je koncepcija prema kojoj benzinski motor pokreće stražnje kotače, a elektromotor prednje. U laganom gradskom tempu vožnje moguće je koristiti samo elektromotor.

Osim iznimno male potrošnje od svega 4.5 l/100 km, najveća prednost ovog pogona je emisija CO2, koja iznosi 109 g/km. Iako je riječ o ekološki prihvatljivom vozilu, performanse su na razini najboljih sportaša. Ukupnih 313 KS i 458 Nm dovoljni su za sprint do stotke za 4.4 s, dok ubrzanje od 80 do 120 km/h savladava za impresivnih 3 s.



