
Raspon snage motora će se kretati između 120 i 265 KS koliko bi trebao razvijati najsnažniji 3,2-litreni V6
Nasljednik modela 147 te veći brat MiTa trebao bi i službeno biti predstavljen na ovogodišnjem frankfurtskom salonu, a prema najavama će prihvatiti novu alfinu nomenklaturu.
Novi talijanski konkurent automobilima poput VW Golfa, BMW-ove serije 1, Audija A3 i sl. će umjesto brojčane oznake nastaviti s novom politikom imenovanja te dobiti “pravo” ime. Najvjerojatnije će se raditi o nazivu Milano te će isprva biti dostupan samo u izvedbi s petorim vratima. Dolazak verzije s trojim vratima je malo vjerojatan te je tako manjem MiTu pripala uloga svojevrsnog nasljednika 3v izvedbe modela 147.
Milano bi se trebao temeljiti na modificiranoj obiteljskoj platformi pod nazivom C-Evo, koja će biti namijenjena za automobila iz C i D segmenta. Istom bi se platformom tako navodno trebala poslužiti i buduća Giulia, odnosno nasljednica Alfe 159. Ova će modularna platforma omogućavati upotrebu novih MultiAir motora te pogona na prednje i na sva četiri kotača, a ovaj potonji bi prvenstveno biti namijenjen za izvedbu GTA.
Raspon snage motora će se kretati između 120 i 265 KS koliko bi trebao razvijati najsnažniji 3,2-litreni V6. Većinu prodaje će ipak najvjerojatnije činiti benzinski turbomotori obujma od 1,4 l i turbodieselaši obujma od 1,9 litara. Što se vanjskog i unutrašnjeg dizajna tiče, očekuju se utjecati ostalih članova alfine obitelji, prvenstveno modela 8C Competizione i MiTa, što se već sada može vidjeti na konturama prednjih i stražnjih svjetala te maske motora.




