A dobio je i nove motore

Makeover za Peugeot 407 Coupe

Ovo je najsnažniji motor koji je ikada pronašao svoje mjesto u jednom produkcijskom, odnosno cestovnom Peugeotu

Francuska će limuzina u novoj modelskoj godini dobiti nekoliko novih značajki. Najvažnijom se svakako čini osvježena motorizacije, no tu je i nekoliko manjih dorada izgleda i opreme koji su također vrijedni spomena, piše autonet.hr.

Kao što smo već spomenuli najveću novost čine dva nova dieselaša. Prvi je 3.0-litreni V6 HDi koji je nedavno predstavljen u bratskom Citroënu, odnosno modelima C5 i C6. Novi motor zamjenjuje 2,7-litreni V6 i razvija snagu od 240 KS pri 3800 o/min te najveći okretni moment od 450 Nm između 1600 i 3600 o/min.

Iako mu je snaga povećana za oko 18% u odnosu na prethodni 2.7 V6, Peugeot tvrdi kako mu je potrošnja goriva smanjena za čak 15%. Točnije, ista sada iznosi 7,2 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida mu se kreće oko 189 g/km, umjesto prethodnikovih 225 g/km.

Ovo je najsnažniji motor koji je ikada pronašao svoje mjesto u jednom produkcijskom, odnosno cestovnom Peugeotu pa recimo i kako će uparen sa 6-stupanjskim sekvencijalnim automatskim mjenjačem ubrzavati od 0 do 100 km/h za 7.7 sekundi i dostizati najveću brzinu od 240 km/h.

Drugi novitet je 2,0-litreni 4-cilindrični HDi koji je uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Njegova snage iznosi 163 KS i najveći okretni moment od 340 Nm, što je 27 KS i 20 Nm više od prethodnika. S ovim motorom 407 ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,1 sekundu, dok mu najveća brzina iznosi 220 km/h. Prosječna će mu se potrošnja pak kretati oko 5,2 l/100 km.

Na kraju spomenimo i novi dizajn retrovizora, nove kromirane ukrase, novu navigaciju…

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest