
Jedina zamjerka koncertu je kratko trajanje, samo sat i pol vremena
Prebacivanje koncerta Pet Shop Boysa iz zagrebačke Arene u Š.C. “Dražen Petrović” pokazalo se kao pravi potez jer je manja dvorana večeras bila krcata fanova dugovječnog pop dvojca iz Engleske.

Prvi nastup Pet Shop Boysa u Hrvatskoj nakon 1988. zadovoljio je većinu gledatelja koji su platili relativno skupe karte, a jedina zamjerka može biti upućena na trajanje koncerta od sat i pol vremena. No, tih sat i pol su bili izuzetno profesionalno odrađeni na minimalistički uređenoj pozornici kojom su dominirale kocke i kvadratni oblici.
Fanove su se digli na noge nakon uvodnih minuta hita “Hearts” za koji je spot snimljen u dvorcu Mokrice u susjednoj Sloveniji. Chris Lowe i Neil Tennant su praćeni sjajim plesačima atmosferu održavali na vrhuncu većinom starim hitovima poput “New York City boys”, “Se a vida e”, “Jealousy”, “Go West”, “Always On My Mind”, “Closer To Heaven” među koje su povremeno ubacivali novije stvari kao “Love” i “Pandemonium”.
Posebno iznenađenje je bila obrada pjesme “Viva la vida” od Coldplaya s kojima su Pet Shop Boys nedavno nastupali.
Koncert je prvi put završen klasikom “It’s a sin”, nakon čega su Pet shop boysi napustili pozornicu. Naravno, publika ih je skandiranjem i pljeskanjem pozvala natrag za što je dobila pjesmu “West end girls” i “Suburbia” za oproštaj.
Koncert u Ciboni je odrađen na visokoj razini s vrhunskom produkcijom i režijom, a pjevač Tennant je svoj dio pošteno odradio otpjevavši pjesme bez playbacka pokazavši da mu glas nije izgubio na snazi i specifičnosti od 1981. otkad uveseljava fanove sa svojim partnerom.

Pogledajte fotogaleriju ovdje .



