
Prvi postavljeni skeč pogledalo je više od 60 milijuna ljudi
Odličan primjer križanja televizije i intnereta dolazi iz radionice projekta ‘Funny Or Die’, slavljenog web-skeč-showa Willa Ferrella i Adama McKayja, koji su ga preko svoje produkcijske tvrtke Gary Sanchez Productions 2007. godine pokrenuli na webu.
Razni videoskečevi snimali su se i postavljali na službene stranice, a korisnici bi pregledima i glasovima izravno utjecali na njihov status. Formula se pokazala itekako uspješnom – već prvi postavljeni skeč pogledalo je više od 60 milijuna ljudi (sa stalnim brojem posjeta od oko tri milijuna mjesečno), što je brojka o kojoj mnogi slični TV showovi mogu samo sanjati.
Stoga nije čudo da je HBO povukao ‘Funny Or Die’ u svoj program i počeo servirati tjedne, 30 minuta duge emisije (10 epizoda u prvoj sezoni), kompilacije skečeva koji variraju od loših i prosječnih do genijalnih (ali uglavnom se trude zadržati divlji, necenzurirani i nerijetko šokantni pristup koji su imali u svijetu internetske slobode), dok kroz njih defiliraju sigurni mamci za publiku, zvijezde u rasponu od samog Ferrella do Zooey Deschanel, Dona Cheadlea…
Prvu epizodu na HBO-u je pogledalo zasigurno manje ljudi nego prvi skeč na internetu, iako je prodajom HBO-u Gary Sanchez Productions zasigurno digao više love nego u svojem cyber-poduzetništvu.
No vjerujemo da će broj gledatelja rasti kako svaku epizodu budu pogledali i svi oni milijuni koji nemaju pretplatu na HBO, ali zato znaju skidati divikse s weba – makar u takvoj situaciji neće rasti broj nula na računu ni Gary Sanchezu niti HBO-u. Internet vs TV – 1:1? Za sada se čini da je tako, mada druga runda uvijek može donijeti preokret, iako ne i brzi nokaut.



