
Američka “božićna shopping groznica” sa
snježnih ulica i okićenih izloga polako prelazi na online kupnju. U želji da
izbjegnu gužve i napetosti, iz udobnosti doma Amerikanci su četrdeset dana
studenoga i prosinca potrošili 22 milijarde dolara u online šopingu, 12 posto
više nego lani. Novi trendovi kupnje ili oporavak potrošača SAD-a?
Amerikanci
su tijekom posljednjih četrdeset dana, u studenom i prosincu, u online šopingu
potrošili 21,95 milijardi dolara. Brojka je 12 posto veća od online potrošnje u
istom razdoblju protekle godine.
“Black Friday” i “Cyber
Monday”
Tehnološki
portal Mashable proveo je istraživanje među svojim čitateljima. Čak 60 posto
njih izjavilo je kako će cijeli, ili većinu blagdanskog šopinga obaviti radije
online, nego u trgovačkim centrima.. Portal jest tehnološki orijentiran (što
otkriva profil čitatelja koji naginju online uslugama) ali je postotak
začuđujuće visok.
“Black
Friday” i “Cyber Monday”, dva su dana u godini kada online
trgovci posebno trljaju ruke. Na “Black Friday”, ili 26. studenog
ove godine, Amerikanci su u online šopingu potrošili 648 milijuna dolara, što
je devet posto više nego lani. 29. studenog, na “Cyber Monday”,
online trgovina probila je sve rekorde. Tog su dana Amerikanci u online šopingu
potrošili preko milijardu dolara, čak 16 posto više nego lani.
Ove
brojke mogle bi upućivati na oporavak gospodarstva SAD-a, kada ne bi postojala
druga strana medalje.
Cijeli članak pročitajte na Profitiraj.hr



