Clooney Effect: Američko istraživanje o vezama nazvano po slavnom glumcu

Američko istraživanje koje se provodilo posljednjih pet godina konačno je dobilo i službeni naziv – Clooney Effect objašnjava novi trend među samcima koji sada imaju znatno drugačije kriterije prilikom odabira životne partnerice.

Match.com svoje je dugogodišnje istraživanje sumiralo na tri ključne
stavke – više od 87 posto muškaraca traži ženu koja više zarađuje, ima
visoko obrazovanje te visoku razinu inteligencije.

Muškarci više ne traže žene koje će živjeti na njihov račun i koje će
na bilo koji način biti manje ravnopravne. Kod životne partnerice traže
osobine kao što su snaga, samopouzdanje, karijera i inteligencija.

Kada su se George Clooney (53) i Amal Clooney (37) vjenčali, mediji su se raspisali o njenoj karijeri pravnice i konačno u prvi plan stavili nečija postignuća, a ne samo izgled.

Clooney Effect pokazao je da stariji
muškarci rado biraju mlađe i obrazovanije žene, a dugotrajnije
posljedice takvih odnosa su znatno sretniji brakovi s dužim vijekom
trajanja.

Muškarci, baš kao i žene, žele ravnopravnost i iako su mnogi
iznenađeni rezultatima istraživanja, sve veći broj takvih brakova i veza
dokazuje kako je došlo do znatnog pomaka u ljudskoj svijesti i toliko
je željena ravnopravnost spolova sve bliža svome ostvarenju.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest