
Aktualna ministrica graditeljstva i prostornog uređenja Anka
Mrak Taritaš postala je prava instant zvijezda Twittera unatoč gustom
ministarskom rasporedu. Iako je čari te mreže otkrila tek uoči izbora,
svojim domišljatim tvitovima privukla je pažnju mnogih.
Prvo je efektno zazvučala replika Tomislavu Karamarku koji je obećao
da će, kada HDZ dođe na vlast, građevinsku dozvolu biti moguće izvaditi
za pet dana. Mrak Taritaš mu je preko Twittera poručila da ih oni već
izdaju za 45 minuta rekavši oznakama (hashtag) da pita župane Tolušića i Ževrnju iako nitko živ ne zna primjer da je građevinska dozvola nekome izdana za 45 minuta, o čemu je i pisao tportal.hr.
Potom je u jednom edukativnom tvitu na primjeru upozorila na važnost
legalizacije najvažnijeg projekta koji je Ministarstvo graditeljstva i
prostornog uređenja provodilo u njezinu mandatu
Naime, nakon što je Županijski sud u Zagrebu odbio prihvatiti kuću
odvjetnika Gorana Suića kao jamčevinu za nekadašnjeg premijera Ivu
Sanadera jer nema uporabnu dozvolu, Marak Taritaš sarkastično i
domišljato napisala je: “Sad vidimo što znači imati uredne papire za
svoju nekretninu i koliko je važan projekt legalizacije.”
Korisnici su dobro primili njezino političko podbadanje te se nastavila
zafrkancija na račun nekadašnjeg premijera. Mrak Taritaš tako se
nametnula kako zvijezda u usponu društvene mreže koja je poligon za
ravnanje političkih drina te je postala ozbiljna konkurencija Jadranke
Kosor za primat ‘kraljice/kralja Twittera’ među političarima.
Podsjetimo, Kosor je iznimno aktivna na Twitteru i sudjeluje u brojnim
interakcijama što korisnici ove mreže cijene bez obzira na to podržavaju
li njezine stavove, jer se aktivnost političara na ovaj mreži uglavnom
svodi na jednostranu propagandu.
Za ilustraciju, loš je primjer povratka na Twitter, recimo, Ivo Josipović kojega smo kritizirali i prošle godine,
a ove je godine stvar identična. Njegov profil izgleda kao da mu ga
uređuje robot, zbog toga bi mu bilo bolje da se uopće ne služi ovim
komunikacijskim alatom. Osim spomenutih tvitova, Mrak Taritaš na
društvenim je mrežama ponudila i personalizirani logo kampanje za
predstojeće izbore #ankajemrak vješto iskoristivši vlastito ime kao lako pamtljiv slogan.
Zanimljivo je da je Mrak Taritaš čari Twittera otkrila tek pred same
izbore, a izgleda da joj se toliko svidjelo da unatoč brojnim
ministarskim obvezama stigne tvitati i tijekom radnog vremena. Sudeći
prema energiji kojom je krenula u kampanju, Anka Mrak Taritaš ne
namjerava se tako lako predati i drugima bez borbe prepustiti fotelju u
Saboru. Podsjetimo, prema pisanju medija, iako je aktualna ministrica,
Mrak Taritaš na koalicijskoj listi Hrvatska raste trebala bi
biti tek na neizglednom devetom mjestu u II. Izbornoj jedinici. Njezina
su prilika preferencijalni glasovi koje je, očito je, već počela
sakupljati.



