Zabava

C-klasa zasjala u Zadru

C-klasa zasjala u Zadru

C-klasa je najjači Mercedesov adut te se njenom dizajnu posvetila posebna pažnja. Nova je generacija tehnološki naprednija, dizajnerski agresivnija i sigurnija

Kod nove C-klase najuočljivije su dvije izvedbe prednje maske, ovisno o paketu opreme, Classic i Elegance donose klasičnom prednju masku i Mercedesovu zvijezdu na poklopcu motora, dok Avantgarde prikazujue masku sa tri kromirane prečke sa velikom Mercedesovom zvijezdom u sredini. U ponudi se nalaze tri dizelska i pet benzinskih motora.

Zahvaljujući susretljivošću zadarske tvrtke AUTOline upravo smo Avantgarde izvedbu C-klase imali priliku voziti.
Automobil privlači svojom agresivnijom linijom, te time cilja i na mlađe vozače. Testirani model bio je C 220 CDI, sa dizelskim motorom jačine 170 KS (120 kW). Izvana su nam pažnju privukli sportski detalji poput šesterokrakih naplataka od lake legure i kromiranih detalja na karoseriji, koji su dio dodatnog paketa - Sportpack AMG.

U unutrašnjosti je najdomljivija središnja konzola, sa jednostavnim komandama za Thermotronic klimatizaciju i multimedijalnim sustav om Comand APS sa odličnim 7 inčnim monitorom u boji, koji dominira na vrhu, a kada se automobil ugasi sklapa se u untrašnjost vrha konzole.

Automobil je također opremljen i 7G-tronic automatskim mjenjačem i ručicama za prebacivanje brzina na upravljaču, što je također dio Sportpaketa AMG. Mjenjač je vrlo jednostavan za korištenje te će ga i početnici koji prvi puta sjedaju u automobil sa automatskim mjenjačem brzo savladati. Postoji i postavka koja osigurava da ako putem ručica ne promjenite brzinu na vrijeme, sustav će svejedno to učiniti za Vas ovisno od odabranog načina vožnje i opterećenja motora.

Na upravljaču su također i neke od komandi za upravljanje multimedijalnim sustavom i navigacijom, a najviše nas se dojmila mogućnost glasovnih komandi.
Comand APS je multimedijalni navigacijski sustav koji sadržava već spomenuti monitor, DVD player i HDD od 30 GB prostora za pohranu u navigacijsih karti cjele Europe, tako i Hrvtaske, te nam je bez greške prikazivao imena nekih ulica i djelova grada Zadra kroz koje smo se kretali.
Na ugrađenom monitoru također se može pratiti i TV program ili gledati DVD filmovi, a uz nadoplatu može se dobiti i Harman/Kardon surround sustav sa DTS i DolbyDigital mogućnostima.

Vozne osobine su na razini Mercedesa, o udobnom ležanju na cesti, u zavojima brine se Agility control sustav selektivnog ovjesa u serijskoj opremi, a poželji se može nadogaditi sa Advanced Agility sustavom s opcijom sportske vožnje.

Udobnosti u vožnji ne nedostaje, naprotiv, C-klasa je prostranija i udobnija nego prije, vozačevo je sjedalo neznatno povišeno te ima više mjesta za ramena i laktove, a putnici u stražnjem djelu ima ju više mjesta za noge. Prednja sjedala su poboljšana sa podupiračem za kralježnicu, a moguće je naručiti i Multikontura sjedala sa adaptinim zračnim jastucima i grijanjem. Za ljepšu atmosferu u unutrašnjosti, dodatna oprema nudi i novi panoramski pomični krov.

Mercedes novu C-klasu cijeni od 36.594,67 eura sa svim davanjima za najslabiji C 200 CDI, pa do 55.172,05 eura za C 350.

S novom C-klasom družili smo se kratko, ali smo stekli odličan dojam o udobnosti i kvaliteti automobila.
Nova C-klasa stiže sedam godina nakon predstavljanja prethodne generacije koja je u svim svojim verzijama od limuzine preko karavana do sports coupea prodana u više od 2 milijuna primjeraka. Vjerujemo kako bi nova generacija mogla prestići ovu brojku.


Reci što misliš!