Zabava

Antijunak iz serije "Lost"

Josh Halloway u reklami za Cool Water

Josh Halloway u reklami za Cool Water

Europska marketinška kampanja počela je početkom mjeseca

U Davidoff Cool Wateru tražili su ikonu muževnosti savršeno isklesanog tijela. Izbor je pao na Josha Hollowaya, a europska marketinška kampanja počela je početkom mjeseca.

"Sviđa mi se Cool Water jer je jednostavan, moćan i bezvremenski. Za mene Cool Water muškarac nije onaj tko pokušava biti cool, već netko tko se osjeća ugodno u vlastitoj muževnosti", izjavio je Josh.

"Holloway ima snažnu, autentičnu i cool osobnost. Kao ikona muževnosti i osoba snažna karaktera, utjelovljuje vrijednosti mirisa Davidoff Cool Water. Oboje krasi autentičnost i originalnost", objasnila je Françoise Mariez.

Cool Water je osvježavajući, oštar miris, a kreirao ga je Pierre Bourdon davne 1988. godine. U visokim notama sadrži mentu, lavandu, korijander, ružmarin i narančin cvijet, u srcu pelargoniju, neroli, jasmin i sandalovinu, dok se u bazi nalazi vetiver.

Reklama za Cool Water snimljena je na plaži na Havajima gdje se snimaju i Izgubljeni, a Joshu ovo nije prva manekenska gaža. Prije nego li je osjetio zov Hollywooda, bavio se manekenstvom.


Reci što misliš!