Zabava

Charlize opet reklamira satove

Charlize opet reklamira satove

Ovaj put Charlize mora dobro pripaziti da se u javnosti opet ne pojavi sa satovima i nakitom koji nisu proizvodi kuće čije je odnedavno zaštitno lice

Iako je prošle godine dobila po sponzorskim prstima kada je na premijeru došla sa satom konkurencije, Charlize Theron zaštitila je novi luksuzni podsjetnik na vrijeme.

Charlize Theron, oskarovka i nekadašnji model, ponovo je zaštitno lice luksuzne linije satova. Ovaj put je potpisala sponzorski ugovor s markom Breil Milano, koja se uz satove bavi i dizajnom nakita.

"Odabrali smo Charlize ne samo zbog njene prirodne ljepote, nego i zbog toga što je epitet suvremene žene: miks senzualnosti i odlučnosti, sofisticiranosti, ali i prizemljenog stava, elegancije i jednostavnosti", rekli su glasnogovornici tvrtke o svojoj odabranici koja će narednih godina predstavljati njihove modele, a prva kampanja kreće od Božića.

No, slično su mislili i proizvođači satova iz Raymond Weila kada su prije dvije godine s lijepom Charlize potpisali multimilijunski ugovor o zastupanju njihove marke, no ona je zaboravila na ugovoreno vrijeme te se u javnosti počela pojavljivati s konkurentskim satovima i nakitom, što je dovelo do tužbe i raskida ugovora:

"Potrošili smo bogatstvo na kampanju, a onda se ona pojavi s drugim satom na premijeri i mi ispadnemo idioti."


Reci što misliš!