Zabava

Lice s plakata

Nina Badrić na jumbo plakatima u svjetskim zračnim lukama

Nina Badrić na jumbo plakatima u svjetskim zračnim lukama

Ovom suradnjom Nina Badrić ostvarila je presedan kao prva hrvatska glazbenica koja je postala zaštitno lice svjetske korporacije, koja ju je ujedno imenovala i ambasadoricom dobre volje za cijeli svijet

Frederique Constant, jedan od vodećih svjetskih proizvođača satova, predstavio je Ninu Badrić kao svoje ekskluzivno lice i ambasadoricu dobre volje za cijeli svijet na velikoj press konferenciji održanoj sinoć, u švicarskom Baselu na najvećem sajmu satova i nakita, ispred novinara iz cijelog svijeta.

Peter Stas, vlasnik kompanije, i Nina Badrić najavili su suradnju koja je već započela jumbo plakatima i billboardima s likom poznate pjevačice koji se već sada nalaze na aerodromima diljem svijeta - Ženevi, Baselu, Sydneyu, Vancouveru, Singapuru... Njezine fotografije s dijamantnim satom kojeg predstavlja već je objavio Herald Tribune, njemački Elle i mnogi drugi svjetski magazini.

Ovom suradnjom Nina Badrić ostvarila je presedan kao prva hrvatska glazbenica koja je postala zaštitno lice svjetske korporacije, koja ju je ujedno imenovala i ambasadoricom dobre volje za cijeli svijet, uz uglednog kardikirurga Dr. Nowika.

Uspjesi zagrebačke pjevačice ove se godine samo nižu - unosnom ugovoru prethodio je izlazak albuma "07" koji se pokazao kao pun pogodak te je u samo dva mjeseca na policama dosegao brojku od deset tisuća prodanih primjeraka. Nakon velike zagrebačke promocije, Nina najavljuje turneju po cijeloj Hrvatskoj, a predstavit će se i na Hrvatskom radijskom festivalu, i to s pjesmom "Kralj života mog" koju je snimila s romskom pjevačkom legendom Ljiljanom Buttler Petrović.


Reci što misliš!