Zabava

Zvijezde

Kako je Dita postala brand

Kako je Dita postala brand

Besprijekorna briga o izgledu i njega ne čude, jer tijelo je Ditin glavni adut u milijunskim poslovima

Malo je koja stanovnica Hollywooda od nule napravila ime, a da iza nje ne stoji neka 'žnora' ili skandal. Dita von Teese je pokazala sve, bila s Mansonom i ostala dama. S milijunima.

Dita von Teese, pravim imenom Heather Sweet, bila je obična plavuša iz Michigana koja je danima gledala filmove u Technicoloru, uzdisala za zlatnim dobom Hollywooda i rano se fascinirala finim donjim rubljem, pa je već kao srednjoškolka počela raditi u dućanu.

Iako se počela probijati skidanjem u barovima za kamiondžije, kao tisuće drugih nadobudnih djevojaka, mogla je završiti na tisuće manje spektakularnih načina, međutim Dita je danas gošća svih važnijih događanja koja žele dašak njenog glamura. Od Opernballa do dobrotvornih večeri Guggenheimovih, od kampanji za Mac preko one za Wonderbra, do vlastite linije seksi rublja. Sve joj je pošlo za rukom.

"Znam da me paparazzi žele uloviti kako u trapericama izlazim iz Starbucksa s raščupanom kosom, ali to se nikada neće dogoditi. Moj je stav - ako možeš odvojiti minutu da izgledaš najbolje što možeš, dobit ćeš sve što želiš. A ja uglavnom dobivam ono što želim."

Svoj put transformacije u personifikaciju burleske započela je već kao tinejdžerica, nešto kasnije je svoju plavu kosu ošišala i počela bojiti u crno, a nevjerojatno tanak struk nije dar prirode, nego pomalo mazohističke ambicije - iza njega je deset godina hodanja u korzetu deset sati na dan!

"Oduvijek sam bila sramežljiva, ali drugačija frizura i make-up su me transformirali i postao mi je hobi pretvarati se u lik iz crtića."

Besprijekorna briga o izgledu i njega ne čude, jer tijelo je Ditin glavni adut u milijunskim poslovima koje dogovara od 2002. kad je osvojila Hollywood nastupivši sa skupinom plesačica burleske Pussycat Dolls.

Jedan njen nastup danas, od kojih je najpoznatiji onaj koji završava striptizom u velikoj čaši martinija (što je ovjekovječila Cameron Diaz u Charlijevim anđelima), kreće se od 20.000 dolara naviše, pa ne čudi da je samo lani zaradila dva milijuna dolara. Osim toga, žele je Jacobs i Gaultier, a odnedavno je uza svoju liniju postala i zaštitno lice najprestižnijeg push-upa Wonderbra.

"Mnogi ljudi misle da je ono što radim antifeministički, ali većina mojih obožavatelja su žene jer radim na otkrivanju seksualne moći, a ne na njenoj zlouporabi."

 


Reci što misliš!