Zabava

Legenda Relija

Stiže nasljednik legendarnog Audi Quattra

Stiže nasljednik legendarnog Audi Quattra

S naglaskom na što je moguće manjoj masi, zahvaljujući ekstenzivnoj upotrebi aluminija, polikarbonata i sl Quattro bi navodno težio manje od 1.400 kg

Čini se kako bi kroz koju godinu na tržište ipak mogao stići tzv. duhovni nasljednik legendarnog audijevog modela Quattro ili kako su mnogi zvali Ur-Quattro. Naime, već se ranije nagađalo o njegovom eventualnog povratku na tržište, no zbog trenutne svjetske financijske krize o toj temi se jednostavno prestalo pričati. Ako je vjerovati izvorima u očekivanju povoljnije situacije u budućnosti planovi su ponovno vraćeni na stol i do kraja 2010. (na tridesetu godišnjicu predstavljanja prve izvedbe) bi nas ingolstadtski proizvođač trebao počastiti novim sportskim modelom.

Točnije, radit će se o svojevrsnoj retro izvedbi modela A, odnosno S5, koja bi se s dizajnerske strane trebala ugledati na legendarni Ur-Quattro, a s tehničke temeljiti na spomenutom modernom dvojcu. Podsjetimo ovaj "Ur" je u ovom kontekstu značio "originalni" Quattro te na taj način razlikovao model od naziva pogona na sva četiri kotača.

S naglaskom na što je moguće manjoj masi, zahvaljujući ekstenzivnoj upotrebi aluminija, polikarbonata i sl bi navodno težio manje od 1.400 kg, te vrhunskim voznim svojstvima, pogon na sva četiri kotača, magnetni ovjes, carbon ceramic-kočnice, aktivna aerodinamika i sl, novi bi Quattro predstavljao odličan izbor za one željne sportskog automobila relativno prihvatljive cijene i vrhunskog pedigrea. Svojim performansama ovaj bi se model trebao smjestiti između S5 i R8, a motorizaciju bi mu lako mogli činiti 4, 5 i 6 cilindrični turbo ili kompresorski motori koji su već i danas dostupni u audijevoj ponudi. Zbog trenda downsizinga manje je vjerojatna upotreba primjerice 4.2 V8 i sl.

Na kraju dodajmo kako se Ur-Quattro proizvodio u periodu između 1980. i 1991. te kako je svoju slavu stekao ponajviše u sjajnim relijaškim nastupima u Sport i Sport S1 verzijama koje su prve kapitalizirale, tada novu, mogućnost upotrebe pogona na sva četiri kotača, piše autonet.hr.


Reci što misliš!