Zabava

Renault Scenic

Obiteljski mezimac

Obiteljski mezimac

U pogonskom mehanizmu najveća je novost turbobenzinac 1.4 TCe sa 130 KS

Najpopularniji monovolumen u novom izdanju izgleda pomalo neobično, ali karoserija zato obiluje pretincima, prostranošću i komforom. Novost je i temperamentni turbobenzinac 1.4 sa 130 KS.

 

Prodati 3,3 milijuna monovolumena, kao što je uspjelo Renaultu s dvije generacije Scenica, od 1996. do sada, velik je uspjeh, ali i još veća obaveza. Nije lako stvoriti nasljednika modela koji je pokrenuo čitavu novu klasu, a misija je tim složenija što novitet dolazi u vrijeme blagog pada potražnje za ovom vrstom vozila. No, prezentacija u srednjovjekovnom mjestu Morienval, stotinjak kilometara sjeveroistočno od Pariza, pokazala je da Scenic treće generacije ne treba strahovati za dobar rezultat.

Istina je pritom da se stražnji dio, s kičasto urešenim svjetlima u formi bumeranga doima čudnim, no najjači su aduti ionako funkcionalnost, udobnost i prostranost. Izvanredan položaj za upravljačem, s nižim sjedenjem i vertikalnije postavljenim upravljačem, odlično postavljene komande, dobra preglednost i udobna sjedala, tijekom vožnje stvaraju ugodan i opušten osjećaj. Da je i novi Scenic punokrvan primjerak obiteljskog auta pokazao nam je s čak 40 pretinaca te tri modularna stražnja sjedala. Funkcionalnost naglašava i naslon suvozačkog sjedala, koji se preklapa u priručni stolić.

Ni prostranost nije upitna, jer je novi Scenic veći od dosadašnjeg. Duljina je veća za osam, širina za četiri, a visina za dva centimetra. Platforma je također produljena za 1,5 cm. Sve to je otvorilo vrata još boljoj prostranosti, a najviše za koljena, za osobe na stražnjim sjedalima.

U pogonskom mehanizmu najveća je novost turbobenzinac 1.4 TCe sa 130 KS. Svidio nam se uglađenim radom, dobrim performansama i umjerenom potrošnjom. Poboljšana je i upravljivost, bolji je i električni servo upravljač, a u zavojima je naginjanje osjetno manje.
Sveukupno, novi je Scenic bitno unaprijeđen. Stiže u kolovozu, po cijeni od 18.500 eura na više, piše autoklub.hr.


Reci što misliš!