Radio poziv za oplodnju
Napravite dijete za Valentinovo, platit ćemo vam!
Soundset poziva parove da se jave i na Valentinovo, nakon večere, uz svijeće nasrnu jedno na drugo u hotelskoj sobi koju, naravno, plaća radio…
U uspjeh akcije mreže Soundset ne sumnjamo. Kojem paru nije neodoljivo da začne dijete baš na Valentinovo, u hotelu, okružen mnoštvom drugih koji žele isto te da čedo njihove ljubavi godinu dana financira radijska mreža?
Nakon večere uz svijeće i glazbu u restoranu Piccolo Mondo, uz
mnoštvo ljubavi i intimne atmosfere, pedeset parova
rasporedit će se, prema propozicijama, u dvadeset i pet soba Hotela
Dubrovnik. Spolnost u službi nacionalnog etera, očekujemo izravan
radijski prijenos.
Za hotelske alfa mužjake i njihove ovulacijom blagoslovljene ženke,
slijedi adekvatna nagrada, dobit će bebu na sam Dan djeteta, 20.
studenog. Stimulans ponovnom rasplamsavanju strasti i budućem
roditeljstvu godišnja je zaliha pelena, kozmetike i odjeće za dijete,
vitamini i mnoštvo drugih nagrada.
Ovu bizarnu marketinšku akciju, svojevrsni 'teaser' za roditeljstvo, nakon kojeg nema otkazivanja pretplate, radijska mreža Soundset pompozno tumači kao domoljubnu pomoć u podizanju stope nataliteta. U Hrvatskoj je stopa nataliteta doista niska, no i stopostotan učinak ove akcije odrazit će se kao statistička greška. Idemo dalje s ciljevima: 'Želimo omogućiti parovima koji sve češće zaboravljaju jedni na druge, da bezbrižno uživaju u svom Valentinovu i zajedničkim romantičnim trenucima.' Bezbrižno roditeljstvo.
Dijete začeto na Valentinovo godinu će dana živjeti 'gratis'? Je li
roditeljstvo samo financijski trošak? Što slijedi poslije 'gratis'
godine, može li se ona produljiti? Može li se dijete vratiti u meko
naručje Soundseta? Tražiti novog sponzora za jednogodišnjaka? Ili
novopečeni roditelji naglo sazrijevaju, psihološku pomoć pruža im
konkurentska radijska mreža, preuzimaju brigu o djetetu na sebe?
Takvim trivijalnostima nisu se bavili u Sonudsetu; Saša Ćeramilac
producent događaja 'Baby boom' kaže kako je koncept nastao spontano na
kavi s kolegama, kada su shvatili da svim parovima nedostaje 'vremena
jedno za drugo, a kasnije i novca za bebu'.
Na budući da se siromasi ne navode kao ciljna skupina u promo
materijalu, zanimalo nas je kako će odabrati pedeset parova kad krene
silna navala prijava od 7. veljače? 'Birat ćemo najsimpatičnije.'
Radijski su projekt, ne zaboravimo; mreža je to od deset gradskih
radiostanica, cijeni se ugodan glas: 'Putem telefona 0800 2011
prijavljivat će se natjecatelji, obavljat ćemo razgovore i procjenjivati
tko će dobiti romantičan vikend u Zagrebu.'
Bizarni show će se zakotrljati, ideja je začeta 'gratis', odzvanjat će u eteru najmanje godinu dana.
Vezane vijesti
-
-
-
Što učiniti kada muškarac nije zainteresiran za seks? Pročitajte što na tu temu kažu naše sugovornice
-
Osmogodišnji dječak, na kojega je u ponedjeljak ujutro kod Novog Marofa naletio putnički vlak, poginuo je dok se kretao puteljkom uz prugu, neposredno kod mjesta koje mještani koriste za prijelaz preko željezničke pruge.
Izdvojeno
-
Trasa utrke je uz samu obalu, pružajući sudionicima priliku da uživaju u predivnom ambijentu i jedinstvenom božićnom ugođaju našeg grada.
-
Šampon za suho pranje ili suhi šampon često se predstavlja kao brzo i jednostavno rješenje za osvježavanje i "maskiranje" masne kose, ali mnogi koji ga koriste, posebno oni s masnijim vlasištem, ne dobiju uvijek očekivane rezultate. No, jedan jednostavan trik, koji je nedavno postao viralan na TikTok-u, mogao bi to promijeniti.
-
Postupajući po zaprimljenoj dojavi 39-godišnjeg hrvatskog državljanina da ga je noćas oko 2 sata u ugostiteljskom objektu u Širokoj ulici u Zadru fizički napao 58-godišnji hrvatski državljanin, policijski službenici su izašli na mjesto događaja gdje su postupali s ciljem utvrđivanja svih okolnosti događaja.
-
Dva hrvatska državljanina u dobi od 53 i 51 godinu u trgovini u Bibinjama ovoga četvrtka ukrali su više parfma.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.