Zabava

'Supersize me'

Prvo je napao McDonald's, a sada prikrivene filmske reklame

Prvo je napao McDonald's, a sada prikrivene filmske reklame

Koliko vrijede vaše oči? Koja je vrijednost vaše podsvijesti?

Redatelj Morgan Spurlock, autor hvaljenog dokumentarca Supersize me, kojim je prikazao kako kompanija McDonalds zavarava svoje mušterije, sada ima novi, jednako kontroverzni, dokumentarac, prenosi mojtv.hr

Nazvan POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold, film istražuje svijet plasiranja proizvoda, marketinga i oglašavanja u filmskom svijetu. Dokumentarac je transparentno integrirao razne proizvode sponozora i financijera filma, kako bi pokazao kako funkcionira svijet filmskog marketinga.

Iako upotreba raznih brendova nije novost u igranim filmovima, u svijetu dokumentaraca to je zasigurno novi teritorij. Spurlock eksploatira fenomen do novih granica, ubacivši u film sve moguće reklame, od kutija za pizze sa reklama za Greatest movie ever sold do direktnog reklamiranja proizvoda u filmu.

Duhovito i izbliza, dokumentarac otkriva marketinški proces koji na kraju čini naše svakodnevne odluke pri odabiru zabave. Greatest movie ever sold došao je u primjereno vrijeme - nedavno su Britney Spears prozvali da je u svom najnovijem video spotu Hold it against me prevršila svaku mjeru sa reklamiranjem raznih brednova, dok je web-stranica Filmdrunk sastavila video reklama u filmovima kroz povijest.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.