Ulaznice uskoro u prodaji!
Ultra Europe – najvažnije turističko i glazbeno događanje postaje još veće
Najiščekivanije događanje ljetne sezone, najveći festival u regiji, najznačajnija investicija u turizmu u Hrvatskoj... Sve su to optimistične najave koje su pratile festival Ultra Europe, a on ih je već u svom premijernom izdanju u potpunosti opravdao pa i premašio, a novo će u 2014. godini, koje će se održati od 11. do 13. srpnja u Splitu, sudeći prema najavama o više festivalskih dana i većem broju izvođača, biti još impresivnije.
Naime, Ultra Europe je, sukladno rezultatima i podacima o gospodarskom i turističkom prometu te broju posjetitelja, najveće međunarodno događanje u povijesti Hrvatske. Potvrdili su to organizatori koji su na konferenciji za medije najavili i novo izdanje, a s time su se složili i gradonačelnik Splita, Ivo Baldasar te predstavnici turističkog sektora - Joško Stella iz TZ Splitsko-dalmatinske županije i Alijana Vukšić iz TZ Split.
Premijerno izdanje festivala Ultra Europe, koje se održalo od 12. do 14. srpnja ove godine u Splitu i Hvaru, tijekom tri je festivalska dana posjetilo više od 103.000 ljudi iz 75 zemalja svijeta, a zanimljiv je podatak da je čak 77 posto ljubitelja elektronske glazbe stiglo iz inozemstva. To i ne čudi, s obzirom na to da elektronska scena u Velikoj Britaniji, Australiji, Italiji, Njemačkoj, SAD-u, Poljskoj pa i Brazilu te Austriji, zemljama iz kojih je došlo najviše posjetitelja, doživljava procvat. S druge strane, veseli činjenica da su i Hrvati u velikom broju pohodili festival Ultra Europe te prepoznali njegov značaj, kako u glazbenom, tako i u turističkom smislu.
„Festival Ultra Europe nesumnjivo je najveće i najznačajnije događanje u proteklih nekoliko godina, a tome u prilog jasno govore podaci o turističkom prometu, ali i činjenica da je održavanje festivala itekako utjecalo na imidž Hrvatske u inozemstvu. Naime, festival Ultra Europe upisao je Split, Hvar i Hrvatsku na kartu najboljih festivalskih i turističkih destinacija u svijetu, vijesti iz Hrvatske obišle su svijet, a dogodio se i porast gostiju iz brojnih zemalja koje nisu tradicionalno naše turističko tržište. Upravo zato snažno podržavamo i veselimo se novom izdanju u 2014. godini jer Ultra Europe ima snažan potencijal da postane vodeći brend cijele dalmatinske regije", izjavio je Joško Stella iz TZ Splitsko-dalmatinske županije.
Festival Ultra Europe potaknuo je više od 60 milijuna kuna turističke potrošnje, a tijekom trajanja festivala posjetitelji iz više od 75 zemalja svijeta su ostvarili više od 90.000 noćenja.
Organizatori vjeruju kako festival može u sljedeće četiri godine pridonijeti hrvatskom gospodarstvu s čak 500 milijuna kuna prihoda od turizma te privući više od 150.000 posjetitelja godišnje u Split. Upravo se iz tog razloga organizatori nadaju kako će i u narednim izdanjima moći računati na podršku hrvatske Vlade, Splitsko-dalmatinske županije i grada Splita, domaćina festivala.
Spremnost na nastavak suradnje potvrdio je Ivo Baldasar, gradonačelnik Splita koji je pohvalio suradnju s organizatorima te činjenicu da su sva tri festivalska dana protekla bez ikakvih incidenata:
„Najave uoči festivala Ultra Europe su bile optimistične, znali smo da u Split dolazi jedno od najvećih glazbenih događanja u svijetu, no sve nas je ugodno iznenadio nezapamćeni interes koji je za festival dolazio iz svih dijelova svijeta. Organizatori su napravili odličan posao pa je festival već u svom premijernom izdanju prošao bez ikakvih problema, a ponosan sam što je grad Split bio domaćin i partner u ovako važnom projektu te tako pridonio njegovom uspjehu. Uvjeren sam kako će sljedeće godine biti još bolje, s još više posjetitelja te turističkih i gospodarskih koristi za Split i cijelu županiju, a sve će službe i sljedeće ljeto biti na raspolaganju organizatorima."
Festival Ultra Europe je, osim spomenutih pozitivnih učinaka na turizam i gospodarstvo, pružio i, na ovim prostorima, nezapamćeno produkcijsko i glazbeno iskustvo posjetiteljima pa je tako tijekom sva tri festivalska dana izvedeno više od 80 sati glazbe, a na najvećoj pozornici koja je ikad postavljena na nekom festivalu u Hrvatskoj, nastupilo je više od 75 inozemnih izvođača.
„U pripremama festivala UItra Europe, koji je ujedno i jedino europsko događanje Ultra Worldwide, zadali smo si visoki cilj - već na premijerno izdanje dovesti najznačajnije i trenutno najpopularnije izvođače kako bismo posjetiteljima jasno pokazali da ih očekuje najbolji ljetni provod. I mislim da smo u tome uspjeli - čak 24 izvođača koji su nastupili na splitskim i hvarskim festivalskim pozornicama su na listi TOP 100, a 6 su svoje mjesto našli u TOP 10 najboljih DJ-a na svijetu. Uz to, tri pjesme koje su bile izvedene na festivalu kasnije su bile u TOP 10 na svjetskim i hrvatskim top ljestvicama. S tim trendom nastavljamo i sljedeće godine, tako da već sad mogu najaviti da će već prva objava u line-upu itekako zadovoljiti različite ukuse ljubitelja glazbe. Zato vjerujem kako će se ovaj put još brže rasprodati tzv. early bird ulaznice koje će od četvrtka 14. studenog biti dostupne po cijeni od 75 eura (otprilike 570 kuna) za tri festivalska dana u Splitu, na službenoj stranici www.ultraeurope.com ", izjavio je Joe Bašić iz tvrtke Adria MM Produkcija.
Na konferenciji za medije prikazan je i službeni aftermovie festivala Ultra Europe, koji su željno iščekivali brojni fanovi na službenoj Facebook stranici festivala, a koji će zasigurno pridonijeti već impresivnim rezultatima na internetskim kanalima. Valja, naime, podsjetiti da je prijenos uživo tijekom prva dva festivalska dana pratilo čak 6.5 milijuna ljudi iz svih dijelova svijeta, a bit će zanimljivo za vidjeti koliko će pregleda skupiti ovaj video uradak koji u samo nekoliko minuta donosi atmosferu s ovogodišnjeg festivala Ultra Europe.
Vezane vijesti
-
-
Šesto izdanje festivala ULTRA Europe najavljuje seriju warm-up partyja Countdown To ULTRA powered by Heineken! Prava plesna i glazbena groznica stiže na tri atraktivne lokacije – u Zagreb, Dubrovnik i Split, a za glazbenu čaroliju pobrinut će se elektronički virtuozi – Vanillaz, AIZY, Joe2Shine i Lorenzo.
-
-
Izdvojeno
-
Trasa utrke je uz samu obalu, pružajući sudionicima priliku da uživaju u predivnom ambijentu i jedinstvenom božićnom ugođaju našeg grada.
-
Šampon za suho pranje ili suhi šampon često se predstavlja kao brzo i jednostavno rješenje za osvježavanje i "maskiranje" masne kose, ali mnogi koji ga koriste, posebno oni s masnijim vlasištem, ne dobiju uvijek očekivane rezultate. No, jedan jednostavan trik, koji je nedavno postao viralan na TikTok-u, mogao bi to promijeniti.
-
Postupajući po zaprimljenoj dojavi 39-godišnjeg hrvatskog državljanina da ga je noćas oko 2 sata u ugostiteljskom objektu u Širokoj ulici u Zadru fizički napao 58-godišnji hrvatski državljanin, policijski službenici su izašli na mjesto događaja gdje su postupali s ciljem utvrđivanja svih okolnosti događaja.
-
Dva hrvatska državljanina u dobi od 53 i 51 godinu u trgovini u Bibinjama ovoga četvrtka ukrali su više parfma.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.