Zabava

Produkcijski odjel Djeca i mladi

Hrvatska radiotelevizija i UNICEF predstavili dječji portal Juhuhu

Hrvatska radiotelevizija i UNICEF predstavili  dječji portal Juhuhu

Hrvatska radiotelevizija u suradnji s Fondom Ujedinjenih naroda za djecu (UNICEF-om) u Republici Hrvatskoj danas je službeno predstavila dječji mrežni portal Juhuhu te aplikacije za Android i iOS koje omogućuju pristup njegovu sadržaju.

Na portalu Juhuhu dostupne su brojne televizijske i radijske emisije te igre namijenjene djeci od tri do jedanaest godina koje je osmislio i pripremio Produkcijski odjel Djeca i mladi Hrvatske radiotelevizije.

Uz sadržaje za djecu portal donosi i brojne korisne savjete i podatke za roditelje osmišljene u suradnji s UNICEF-om u obliku naputaka za zajedničko gledanje odabranih emisija i razgovor s djecom.

„Televizija ima veliku moć kad su u pitanju životi, snovi i nadanja djece. Mnogi danas vrlo uspješni ljudi vidjeli su kako izgleda njihovo buduće zanimanje upravo na televiziji, stoga je važno koje vrijednosti od rane dobi televizija promiče jer na taj način djeci šalje poruku o tome tko je u društvu važan i što se u društvu cijeni. Cijeni li društvo jednako djevojčice i dječake, vidi li društvo sposobnosti djece s teškoćama u razvoju, uvažava li društvo različitost kao zajedničku osobinu svih ljudskih bića? Istraživanja su dobrih televizijskih praksa pokazala da kvalitetnim sadržajima možemo pomoći djeci i u nošenju s teškim temama poput bolesti, razvoda roditelja ili prometnih nesreća", izjavila je voditeljica Fonda Ujedinjenih naroda za djecu (UNICEF-a) u Republici Hrvatskoj Valentina Otmačić.

Istaknula je kako kvalitetan televizijski program za djecu predškolske dobi može podržati razvoj i obrazovanje sve djece, a znatan utjecaj može imati na djecu koja ne idu u vrtić. „Stoga je UNICEF podržao i sinkronizaciju sadržaja za najmlađe na romske jezike te je osigurao inačice (dostupne na novome portalu Juhuhu) za slijepu i slabovidnu djecu", dodala je Valentina Otmačić.

„Djeca i mladi među najvažnijim su ciljnim skupinama svakoga javnog servisa, čije su temeljne zadaće educirati, informirati i zabaviti, a ovim projektom nastojimo ponuditi vrijedne sadržaje primjerene njihovim medijskim potrebama i navikama. Istraživanja pokazuju kako ta publika sve više vremena provodi za računalima i mobilnim platformama, a gledanje klasičnih televizijskih programa u toj ciljnoj skupini gotovo isčezava.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.