
Procjenu o 1.5 milijardi eura prihoda od prodaje nogometnih proizvoda u 2012. godini njemački je proizvođač sportske opreme Adidas revidirao podigavši je na nešto više od 1.6 milijardi.
Porast u procjeni od preko 100 milijuna eura prouzročila je, priopćili su iz Adidasa, neočekivano dobra prodaja dresova njemačke nogometne reprezentacije u kojima momčad Joachima Löwa nastupa na Europskom prvenstvu u Poljskoj i Ukrajini, kao i prodaja nogometnih lopti kojima se igraju utakmice u Euru.
Adidas također opremom opskrbljuje i nogometnu reprezentaciju Španjolske. Podatak o prodaji novih dresova “furije” Adidas nije objavio.
Jednom dominantna snaga u nogometu, Adidas se suočava sa sve jačim prodorom Nikea, najjače svjetske kompanije za proizvodnju sportske opreme, na “njegovo” tržište.
Prodaja nogometnih artikala u Poljskoj izazvana Europskim prvenstvom, tvrde u Adidasu, rezultirat će preuzimanjem vodeće pozicije na lokalnom tržištu ispred Nikea.



