nova suradnja
Pogledajte nove dresove Hajduka s adidasovim potpisom
Novi dresovi zadržali su tradicionalna obilježja kluba. Grb Hajduka istaknut je sprijeda na lijevoj strani, dok se ispod ovratnika na leđima nalazi slogan "Hajduk živi vječno". Adidas logo je sprijeda na desnoj strani, a na rukavima su i prepoznatljive tri crte poznatog brenda
Hrvatski nogometni klub Hajduk Split i omiljeni sportski i lifestyle brend adidas, danas su premijerno predstavili novi dres za sezonu 2024./2025. U sklopu priprema za nadolazeću sezonu, igrači Hajduka po prvi put igraju u adidasovom dresu na prijateljskoj utakmici protiv Kalcer Radomlja u Sloveniji.
Novi dresovi zadržali su tradicionalna obilježja kluba, grb Hajduka istaknut je sprijeda na lijevoj strani, dok se ispod ovratnika na leđima nalazi slogan "Hajduk živi vječno". adidas logo smješten je sprijeda na desnoj strani, a na rukavima su prepoznatljive tri crte poznatog brenda. Dresovi su izrađeni od 100 % recikliranog poliestera, a pri izradi je korištena najnovija adidasova AEROREADY tehnologija koja regulira vlagu te osigurava igračima vrhunsku udobnost i suhoću tijekom cijele utakmice.
Domaći dres utjelovljuje tradicionalnu estetiku Hajduka s nezamjenjivom bijelom majicom, plavim hlačicama i plavim čarapama. Ovaj dres, inspiriran povijesnim modelima u kojima su hajdukovci osvajali prvenstva i kupove, odiše elegancijom i jednostavnošću. Svaki detalj na dresu pažljivo je odabran kako bi se očuvala autentičnost kluba te stvorila veza između prošlih uspjeha i budućih ambicija.
Gostujućom garniturom dominiraju prepoznatljive crveno-plave pruge te plave hlačice i čarape. Ovaj dres je savršen primjer spoja tradicije kluba i suvremenih elemenata koje je adidas ukomponirao u dizajn. Crveno-plave pruge nisu samo vizualno privlačne, već nose i duboko simbolično značenje te predstavljaju srčanost i energiju koju Hajduk i njegovi navijači donose na svaku gostujuću utakmicu.
Brojevi i slova na dresovima ispisani su fontom kojeg je Hajduk kreirao za kampanju “Prgava familija”, a u pripremi je i treći dres, čija će se promocija održati uskoro. Novi Hajdukov dres od danas je dostupan na Hajdukovom Web Shopu, kao i u svim Hajdukovim Fan shopovima čiji popis možete pronaći ovdje. Dresovi će se prodavati po regularnoj cijeni od 99 eura, a za članove Hajduka koji imaju pravo na članski popust od 12 %, cijena dresa iznosit će 87,12 eura.
Od 10. srpnja u svim Hajdukovim Fan shopovima i na Web Shopu bit će dostupni ostali proizvodi iz adidas kolekcije.
S poviješću koja počinje 1949. godine, adidas se etablirao kao sinonim za kvalitetu i inovacije u sportu. Tijekom desetljeća, brend je osvojio globalno tržište i srca sportaša, kreirajući vrhunsku sportsku opremu koja optimizira performanse. Ova sezona označava prvu suradnju Hrvatskog nogometnog kluba Hajduk i adidasa, čime splitski klub ulazi u red elitnih klubova, ponosno noseći adidasov logo dok postiže uspjehe na domaćem i europskom terenu.
adidas je službeni sponzor najvažnijih nogometnih turnira na svijetu među kojima su FIFA World Cup ™, Europsko prvenstvo UEFA i UEFA Liga prvaka te sponzorira neke od najboljih svjetskih klubova i igrača, uključujući Real Madrid, Manchester United, Arsenal, FC Bayern München i Juventus. Među tim klubovima je sada i splitski Hajduk.
Vezane vijesti
-
Dva dana prije početka utakmice s Osjekom, iz Hajduka su poručili kako je stadion Poljud rasprodan.
-
Nedjeljnoj utakmici Hajduk - Osijek prisustvovat će i jedan tandem iz Njemačke. Točnije, iz Stuttgarta.
-
HNK Hajduk dobio je svoju žensku ekipu nakon što je Bijelom salonu potpisan je ugovor o poslovno-tehničkoj suradnji sa ŽNK Marjan, koji će promijeniti ime i postati ŽNK Hajduk, izvijestila je u srijedu web stranica kluba.
-
Čak 26 osoba, od čega 13 maloljetnika, splitska je policija uhitila u ponedjeljak na gradskom stadionu Poljud zbog krivotvorenih PCR testova, doznaje se u policiji.
Izdvojeno
-
Nema sumnje da je retinol jedan od najučinkovitijih sredstava za borbu protiv bora i znakova starenja kože. Taj skup sintetičkih molekula dobivenih iz vitamina A, sveti je gral pomlađujućih sastojaka - pomlađuje, obnavljaja strukturu i kvalitetu kože, zaglađuje bore, smanjuje hiperpigmentacijske mrlje, ublažava akne…
-
Hrvatska je u 2024. bila među deset ''najguglanijih'' odredišta za putovanja, odnosno na 10. mjestu, dok je na prvom Turska, objavio je globalni magazin Conde Nast Traveler prema redovnom istraživanju i podacima Googlea o pretraživanju odredišta za putovanja u proteklih 12 mjeseci.
-
Predsjednička kandidatkinja Ivana Kekin rekla je u petak kako sumnja da iza difamacijskih objava protiv nje stoje neke političke stranke, a među autorima dezinformacija navela je Dominika Alpeza, Dejana Kljajića i Vinka Kojundžića, najavivši da će Kojundžića tužiti zbog širenja laži.
-
Premijer Andrej Plenković u petak je pozvao stranku Možemo! i njihovu predsjedničku kandidatkinju Ivanu Kekin da se smire i prestanu histerizirati jer se nikakva HDZ-ova nevidljiva ruka njima ne bavi na način na koji 'možemovci' sugeriraju u svojim objavama.
Reci što misliš!