
Novi višegodišnji sponzorski Ugovor između KK Zadra i PSK potpisali su Predsjednik Uprave KK Zadra Željko Žilavec i Generalni direktor "Hattrick-PSK" Francesco Postiglione
KK Zadar, nastavno na odlične sportske rezultate u protekloj
sezoni, uz osvojenu dvostruku krunu, osvajanjem Kupa Krešimira
Ćosića (drugi put zaredom) i osvajanjem HT Premier lige gdje je u
uzbudljivoj završnici postao novi hrvatski prvak u košarci,
nastavlja probijati svoj sportski put, koji je uvijek bio više od
samog sporta, jer je zadarska košarka bitna karika hrvatske
košarkaške kulture i ne samo radi velikana poput Krešimira Ćosića
i drugih velikih igrača, nego i radi brojnih navijača i
zaljubljenika u KK Zadar i košarku.
Nova karika u osnaživanju KK Zadra postaje i PSK, poznati
sportski i zabavni brand koji stoji iza dobre igre i hrvatskog
sporta u širem smislu, a koji odsada otvoreno podržava na putu
uspjeha i KK Zadar.
Novi višegodišnji sponzorski Ugovor između KK Zadra i PSK
potpisali su Predsjednik Uprave KK Zadra Željko
Žilavec i Generalni direktor “Hattrick-PSK”
Francesco Postiglione te direktor marketinga
Damir Garvanović uz obostrano zadovoljstvo i dobre želje
za zajedničkim razvojem dobre suradnje kako bi osnažili dodatno
KK Zadar s ciljem pružanja zadovoljstva svima koji vole Zadar i
igru.
PSK brand, kao dio međunarodne tvrtke Fortuna Entertainment
Group, vodeće omnichannel tvrtke (prisutnost u više kanala, kroz
vlastite poslovnice i sportske terminale u partnerskim kafićima
te online platformama za sportsko klađenje i igre u Centralnoj i
Istočnoj Europi), spremno promovira i podržava hrvatski sport i
njegove vrijednosti.
Predsjednik Uprave KK Zadra, g. Željko Žilavec,
uz isticanje sportskih uspjeha KK Zadra, izrazio je svoju
zahvalnost i zadovoljstvo novom suradnjom sa PSK, zbog
prepoznavanja predanog rada i rezultata te vizije jakog Zadra,
koju je prepoznao i PSK kao ozbiljan hrvatski brand koji podržava
ponajbolje sportske kolektive te rekao: ”
Prepoznavanje našeg rada budi ponos, ali i stvara obavezu da se
nastavi s dobrim radom i da svatko doprinese jakom Zadru.
Stabilnost, ali i spremnost na daljnji razvoj u suradnji sa svim
podržavateljima, od Grada Zadra do najmanjeg sponzora, ali
sigurno i prvenstveno navijača, preduvjeti su da Zadar bude gdje
mu je mjesto i da uvijek potvrđuje epitet kolijevke košarke.
Hvala PSK, ne samo na dobroj suradnji koju smo počeli, nego i na
dijeljenju zajedničkih vrijednosti.”
Direktor marketinga PSK g. Damir Gavranović,
koji je prepoznao zajedničke vrijednosti koje vode k izvrsnosti,
ali i zadovoljstvu svih, istaknuo je:
“Dobra suradnja počiva prije svega na ljudima te se zahvaljujem
g. Žilavcu na predstavljanju, otvorenosti i spremnosti za
zajedničkom suradnjom u kojoj PSK želi dodatno osnažiti KK Zadar,
ne samo klasičnim sponzorstvom, nego i aktivnostima koje povezuju
barem tri bitna elementa, gdje je uz KK Zadar i PSK, treći
element i najvažniji, a radi kojega sve i radimo – široka
zajednica navijača i svih onih koji vole Klub.
KK Zadar s PSK dijeli slične sportske vrijednosti, istovremeno
predstavljaju više od sporta, dijeleći strast i želju da zabave i
inspiriraju te opravdaju svoju sportsko-kulturnu i društvenu
ulogu. I zato ne postavljamo pred KK Zadar nikakav rezultatski
imperativ, osim da igra svoju igru. Iz tog razloga bismo samo
dodali poznatom navijačkom sloganu “Igraj Zadre! – Samo igraj.”
Jedino što želimo je igra.”



