Nogomet
Manchester United i Barcelona medijski najprivlačniji
Cristiano Ronaldo je medijski najprisutniji zbog izvanrednih momčadskih i pojedinačnih dosega
Engleski i španjolski divovi, Manchester Utd. i Barcelona proglašeni su medijski najprisutnijim nogometnim klubovima u istraživanju Sveučilišta u Navarri.
Stručnjaci španjolskog sveučilišta izračunali su, služeći se složenim metodama mjerenja medijske prisutnosti u tiskanim i elektronskim medijima, da su Manchester United i Barcelona dva medijski najeksponiranija kluba.
Od igrača, na prvom je mjestu Cristiano Ronaldo ispred Lionela Messija, a među trenerima tri prva mjesta zauzimaju Alex Ferguson, Arsene Wenger i Jose Mourinho.
Engleski i europski prvak zaslužio je 89,6 bodova, čime je obranio prošlogodišnje prvo mjesto na istoj ljestvici, dok je Barcelona zadržala drugo mjesto sa 72,8 bodova, što je za šest bodova manje nego 2008.
Bodovni pad Barcelone autori tumače odlascima Ronaldinha i Deca. Barçi je, osim visokog drugog mjesta na globalnoj ljestvici, utjeha pobjeda u Sjevernoj i Južnoj Americi, koje su analizirane zbirno. Trećeplasirani klub je Chelsea sa 67,2 boda, a slijede Liverpool (60,2), Milan (59,7), Real Madrid (49,9) i Arsenal (46,8).
Cristiano Ronaldo je medijski najprisutniji zbog izvanrednih momčadskih i pojedinačnih dosega te zbog osvajanja obje najveće nagrade - Zlatne lopte i FIFA-ine nagrade za igrača godine. Leo Messi mu se približio na samo 1,5 boda pa će mu zacijelo i idućih godina biti najveći suparnik.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Motoristi će razveseliti djecu svojim dolaskom, prigodnim poklonima i zajedničkim druženjem.
-
Zbog izvođenja građevinskih radova tvrtke Ludwig Pfeiffer Hoch und Tiefbau GmbH&Co.KG., dana, 13.12. u vremenu od 08 h pa do 17 h biti će privremeno obustavljena opskrba vodom potrošačima u gradu Zadru, predio Diklo u slijedećim ulicama :
-
Vremenska prognoza za petak 13.prosinca
-
Košarkaši Zadra u susretu su 12. kola regionalne ABA lige kao domaćini rutinski svladali Borac iz Čačka sa 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
Reci što misliš!