#nogomet

Bivši trener Juventusa: Ronalda nije lako trenirati, on je kao multinacionalna kompanija

Juan Medina / RTRPIX

Bivši trener Juventusa Maurizio Sarri (62) izjavio je da je bilo teško trenirati ekipu u kojoj je Cristiano Ronaldo, jer je morao voditi računa i o osobnim interesima portugalskog golgetera.

“Ronalda nije lako trenirati, on je poput multinacionalne
kompanije koja ima svoje interese koje morate uskladiti sa onime
što je najbolje za klub. Njegova popularnost nadilazi značaj
kluba, on ima više od 200 milijuna pratitelja na društvenim
mrežama i to je problema našeg društva. Sve se više govori o
igračima, a sve manje o momčadima”, izjavio Maurizio Sarri i
dodao: “Naravno, ima i puno pozitivnih stvari kada imate Ronalda
u momčadi, jer on donosi rezultate i to važne rezultate”.

 O čemu Sarri govori najbolje pokazuje podatak da se
Cristiano Ronaldo (36) popeo na prvo mjesto kada je u pitanju
zarada od reklama na njegovom Instagram profilu, te je sa čelne
pozicije skinuo američkog glumca Dwaynea “The Rock” Johnsona.
Ronaldo, koji ima 308 milijuna pratitelja na Instagramu, može
naplatiti 1,6 milijuna dolara za jednu reklamnu objavu na svom
Instagram profilu, nedavno je objavila tvrtka “Hopper HQ”, koja
se bavi marketingom na društvenim mrežama. 

Sarri je u lipnju 2019. potpisao trogodišnji ugovor s Juventusom.
S klubom je osvojio talijansko prvenstvo, ali zbog ispadanja u
osmini finala Lige prvaka od Lyona dobio je otkaz nakon samo
jedne sezone, a naslijedio ga je Andrea Pirlo.

 “Kad smo u sezoni 2019–2020. osvojili Scudetto uopće nije
bilo zajedničkog slavlja. Svaki je igrač samostalno otišao na
večeru. Imao sam osjećaj kao da se moj rad ne cijeni, da se
osvajanje prvenstva uzima zdravo za gotovo. Primjerice, na kraju
protekle sezone slavili su osvajanje četvrtog mjesta u Seriji A,
pa mi se čini da bi možda bilo bolje da sam došao u Juve godinu
dana kasnije”, kazao je Maurizio Sarri, koji je u lipnju postao
trener Lazia. 

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest