
Današnju press konferenciju, na kojoj su predstavljeni Petar Marić i Šime Špralja, direktor Košarkaškog kluba Zadar Željko Žilavec je iskoristio za prezentiranje nekoliko noviteta
Prvi novitet tiče se voditelja marketinga kojeg se već godinama
iz kluba najavljuje, no to se do sad nije realiziralo.
“Odlučili smo se na jedno kadrovsko ‘pojačanje’, pa ćemo
tako od idućeg tjedna raspisati natječaje za voditelje marketinga
i odnosa s javnošću. Bit će to iskorak koji nam je bio prijeko
potreban i nadam se da će to doprinijeti razvoju kluba. Ovim
putem bih pozvao sve zainteresirane da se prijave, a detalji će
biti objavljeni u medijima i Zavodu za zapošljavanje.”
Također, slijedi i nekoliko noviteta kad su u pitanju ulaznice.
“U razgovorima smo s Višnjikom i uskoro očekujemo početak
prodaje. Radimo na razvoju nekih novih ideja što se tiče i
godišnjih i dnevnih ulaznica. Također, u završnim smo dogovorima
s OTP bankom koja će svim svojim komitentima omogućiti da bodove,
koje dobivaju na temelju transakcija, zamijene ili za dnevne
ulaznice ili za popuste na godišnje. O detaljima ćemo naknadno,
kada sve bude i formalizirano.”
Napomenimo još i kako se uskoro očekuje pokretanje web shopa, ali
i fan shopa na Višnjiku, gdje će svi navijači kluba moći kupiti
nove stilizirane dresove tehničkog sponzora Visual Sportswear.



