NFL

Super Bowl: Najvažniji dan u godini za marketinšku industriju

Super Bowl: Najvažniji dan u godini za marketinšku industriju

Super Bowl, veliko finale profesionalne lige američkog nogometa (NFL), osim što je najvažniji sportski događaj u SAD-u, redovito ima najveću televizijsku gledanost, a za marketinšku industriju to je i najvažniji dan u godini

Prvi Super Bowl, koji je održan 1967. godine, putem tv ekrana
gledalo je 50 milijuna Amerikanaca. Od 2010. godine prosječna tv
gledanost redovito premašuje 100 milijuna gledatelja, a najveća
je zabilježena 2015. godine, kada su New England Patriotsi
pobijedili Seattle Seahawkse sa 28-24, i tada je 114 milijuna i
442 tisuće Amerikanaca gledalo najvažniju utakmicu godine.

Što se tiče marketinške industrije Super Bowl je najvažniji dan u
godini. Reklamni stručnjaci znaju da ako dobro odrade posao da im
je zajamčeno mjesto u povijesti, a njihov rad ući će na na
top-listu najboljih reklama svih vremena. Ujedno,
efektna reklama može biti prekretnica u poslovanju vaše
kompanije.

Reklamni prostor za vrijeme trajanja Super Bowla je najskuplji na
svijetu, pa ove godine za 30 sekundi televizijske reklame morate
platiti pet milijuna dolara, što je pola milijuna dolara skuplje
negoli prošle godine.

U vrijeme prvog Super Bowla, održanog 1967. godine, 30 sekundi
reklamnog prostora koštalo je 37.500 dolara, da bi deset godina
kasnije iznosio 125.000 dolara. U razdoblju od 1980. do 1995.
godine cijena reklama je porasla za pet puta, sa 222 tisuće
dolara na milijun i 150 tisuća dolara. Također, 1995. godine
cijena je po prvi puta prešla granicu od milijun dolara.

Prosječna tv gledanost Super Bowla u posljednjih deset
godina:

2016 – 111.900.000

2015 – 114.442.000

2014 – 111.500.000

2013 – 108.700.000

2012 – 111.346.000

2011 – 111.010.000

2010 – 106.476.000

2009 – 98.732.000

2008 – 97.448.000

2007 – 93.184.000

Pregled cijena 30 sekundi reklamnog prostora od 2007.
godine:

2017 – 5.000.000 dolara

2016 – 4.500.000

2015 – 4.250.000

2014 – 4.000.000

2013 – 3.800.000

2012 – 3.500.000

2011 – 3.100.000

2010 – 2.954.010

2009 – 2.999.960

2008 – 2.699.963

2007 – 2.385.365

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest