
Gotovo svi sportski klubovi u svijetu imaju otvorene profile na društvenim mrežama, no rijetko koji oduševljava kao Borussia Monchengladbach. Kao neosporni vladari društvenih mreža pokazali su se i prilikom dovođenja Sevillinog braniča Timotheeja Kolodziejczaka
U nogometnom svijetu puno je klubova i nogometaša čija je imena
nešto teže izgovoriti, a Borussia Monchengladbach svakako spada u
tu skupinu.
Tako se prilikom utakmice Lige prvaka između Celtica i Borussije
jedan škotski pub htio našaliti s klupskim imenom te je na tabli
oglasio grupno gledanje utakmice između Celtica i “njemačkog
tima” (a German Team). Takvo što njemačkom je klubu ‘sjelo na
volej’. Prvo su podijelili fotografiju table na svom Twitteru:
Potom su u prodaju pustili i naviječke rekvizite s natpisom “a
German Team”:
Ono što je škotski pub napravio s njihovim imenom, Borussia je
napravila s imenom svog najnovijeg pojačanja Timotheeja
Kolodziejczaka. Jednostavno su ga prekrstili u Kolo jasno
aludirajući na “njemački tim” i tako oduševili cijeli nogometni
svijet ali i održali još jednu lekciju u upravljanju društvenim
mrežama.



