400 sudionika

Zagreb SLUSH’D konferencija osnažila startup zajednicu

Sredinu listopada obilježilo je sjajan uspjeh Zagreb SLUSH’D konferencije, koja je okupila preko 400 sudionika iz startup zajednice, investitora i poduzetnika iz cijele regije.

Dva dana ispunjena inspirativnim govorima i panelima,
pružila su više od same edukacije – stvorila su platformu za
poslovne suradnje, inovacije i umrežavanje.

Jedna od posebnosti Zagreb SLUSH’D konferencije bilo je
korištenje Brella aplikacije, koja je sudionicima omogućila
potpuno inovativno iskustvo umrežavanja. Zahvaljujući ovoj
aplikaciji, sudionici su unaprijed mogli dogovoriti sastanke i
iskoristiti svaku priliku za poslovne suradnje.

Zagreb Slush’D konferencija, licencirana od strane finskog
Slusha, održana je 15. i 16. listopada u Mozaik event centru i
donijela je dva dana ispunjena inspirativnim govorima 25
stručnjaka, inovativnim idejama i prilikama za umrežavanje. Ovaj
događaj okupio je ključne aktere iz startup zajednice,
investicijskog sektora te poduzetništva, stvarajući prostor za
suradnju i razmjenu ideja koje mogu oblikovati budućnost
regionalnog poduzetništva.

Prvi dan događaja obilježio je svečani domjenak u Finskoj
ambasadi gdje su partnere, predavače i organizatore konferencije
dočekali veleposlanik Finske u Hrvatskoj E. g. Kalle
Kankaanpää i njegovi bliski suradnici. 

Drugi dan ovog događaja bio je rezerviran za konferencijska
predavanja i panel diskusije. Okupljeni sudionici imali su
priliku čuti vodeće stručnjake iz različitih industrija
poput: Borisa Sesara, Tomislava Cara, Alberta Gajšaka,
Patricije Topić, Barbare Vričko Hrabar, Matije Nakić i
ostalih. 

Prvi govor na Zagreb SLUSH’D konferenciji održao je
Peter Vesterbacka, vizionar koji stoji iza svjetski poznate SLUSH
konferencije, no širu prepoznatljivost stekao je kao jedan od
kreatora globalnog fenomena Angry Birds igrice. Njegovo bogato
iskustvo u tehnološkom sektoru i utjecaj na globalni startup
ekosustav postavili su dinamičan ton konferencije i pružili
inspiraciju svim sudionicima.

Posebnu pažnju privukao je i Igor Krezić, koji je
poznat po tome što se drži podalje od medijske pažnje, a svoj je
prvi javni nastup održao tek u lipnju ove godine. Unatoč tome,
odlučio je ponovno stati pred publiku na ovoj konferenciji,
čineći njegov nastup jednim od najiščekivanijih dijelova
programa.

Jedna od predavačica, poduzetnica Patricija Topić
koja je nedavno otvorila Institut za umjentu inteligenciju u
Zagrebu, sa sudionicima je podijelila predavanje na temu “Čemu
sva ta frka oko umjetne inteligencije?” Predstavila je benefite
korištenja umjetne inteligencije u poslovnom svijetu i objasnila
koliko AI alati mogu smanjiti utrošeno vrijeme. 

Na panelu partnera Philip Morris Zagreb, u suradnji
s ACT grupom, predstavljen je njihov program “Pokreni nešto
svoje”. Ovaj uspješni program potpore poduzetnicima, osnovan
prije 8 godina, do sada je uložio više od 830.000 eura u razvoj
hrvatskih impact poduzetnika. Prošle godine, 10 inovativnih
poduzetnika dobilo je financijsku podršku u iznosu od 90.000
eura, osiguravajući društveni povrat od 3,97 eura za svaki
uloženi euro. Sudionici konferencije imali su priliku čuti više o
ovoj izvanrednoj inicijativi koja potiče rast održivih poduzeća.

Kraj konferencije obilježilo je natjecanje
startupova, gdje su najperspektivniji startupovi iz regije
predstavili svoje ideje pred stručnim žirijem. Pobjednički tim,
startup Arkensight, osvojio je put u Finsku na Slush
konferenciju, gdje će se pridružiti vodećim inovatorima i
investitorima na najvećoj startup sceni u Europi.

Uz predavanja i natjecanja, sudionici su imali priliku
upoznati se s inovativnim rješenjima za digitalizaciju
poslovanja. Posebno je predstavljena HGK-ova platforma
Digitalna komora, koja omogućuje tvrtkama jednostavan i brz
pristup e-uslugama. S više od 88 tisuća registriranih korisnika,
platforma stalno raste, omogućujući digitalno izdavanje
dokumenata i pristup ključnim gospodarskim informacijama te pruža
poslovnu potporu malim, srednjim i velikim tvrtkama. “Inovacije i
agilnost ključni su za pružanje vrhunske usluge korisnicima,”
izjavila je Ines Rukljač, direktorica Centra za digitalni razvoj
HGK, naglasivši kako platforma neprestano evoluira kako bi
pratila tehnološke i tržišne trendove.

Zdeslav Markoč, projektni menadžer Zagreb Slush’D
konferencije, istaknuo je važnost ovog događaja: “Ove
godine pokazali smo da Zagreb Slush’D postaje ključna platforma
za povezivanje poduzetnika, investitora i inovatora ne samo u
Hrvatskoj, nego i u regiji. Naš cilj je bio pružiti prostor za
razmjenu ideja, znanja i iskustava te omogućiti startupovima da
izgrade čvrste temelje za svoj daljnji razvoj. Reakcije sudionika
i uspjesi koje su postigli tijekom ova dva dana potvrđuju da smo
na pravom putu. Očekujemo da će Zagreb Slush’D u budućnosti biti
još veća i uspješnija konferencija.”

Ovaj događaj već je postao ključno središte za rast i
umrežavanje unutar regionalnog startup ekosustava, a samo će
nastaviti jačati svoj utjecaj u narednom periodu. S
planiranim SLUSH’D Meetupovima u suradnji s Digitalnom
komorom, koji će se održavati nekoliko puta godišnje, događaj će
dodatno učvrstiti svoju ulogu kao vodeća platforma za okupljanje
inovatora, poduzetnika i investitora. Ova redovita okupljanja
potaknut će još veće povezivanje i suradnju na tehnološkim i
poslovnim projektima, osiguravajući kontinuirani rast startup
zajednice u regiji.

Konferencija je dobila podršku glavnih partnera: Digitalne
komore, Philip Morris Zagreb i HAMAG BICRO-a, a organiziratori
su HUKI i Bornfight.

Za više informacija o nadolazećim događajima, posjetite
službenu web
stranicu
konferencije.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest