18. lipnja 2024.

DigitalPub Day 2.0: Inspiracija, znanje i networking za digitalne stručnjake

HUDI, vodeće strukovno udruženje koje okuplja online medije i ostale industrije povezane s digitalnim izdavaštvom i oglašavanjem, s ponosom najavljuje drugo izdanje DigitalPub Day-a, koje će se održati 18. lipnja 2024. godine u Wespa spaces u Green Goldu.

Ovaj događaj okupit će HUDI osnivače, članove i ostale
vrhunske stručnjake iz digitalne industrije kako bi međusobno
razmijenili znanje, iskustva i ideje.

“Digitalno izdavaštvo i online mediji su industrija koja se
brzo razvija i ovakva druženja predstavljaju odličnu priliku da
dijelimo međusobna iskustva. Na taj način se učinkovitije
prilagođavamo konstantno mijenjajućem medijskom okruženju i bolje
pristupamo svojim korisnicima” – izjavio je Ozren Kronja,
izvršni direktor, HUDI.

Predavanja stručnjaka iz digitalne
industrije

Ovogodišnji DigitalPub Day obilježit će predavanja
renomiranih stručnjaka iz digitalne industrije, koji će svoje
teme predstaviti u formi kratkih, ali izuzetno motivirajućih
govora. HUDI nastavlja svoje partnerstvo s Google News
Initiative. Njihova predstavnica Natalia  Żaba, zadužena za
promicanje znanja i vještina u centralnoj i istočnoj Europi, s
dugogodišnjim iskustvom izvještavanja o organiziranom kriminalu i
korupciji, podijelit će svoje spoznaje o debunkingu s okupljenom
publikom.

Uz predavanje navedene stručnjakinje, gosti će se upoznati
s radom Momentuma, austrijske agencije specijalizirane za
izradu digitalnog AdEx-a s više od 15 godina iskustva, koja će
predstaviti najnovije trendove u području HUDI AdEx-a.

Najava ovogodišnjeg SoMo borca

DigitalPub Day također će uključiti showcase
uspješnih projekata u digitalnoj industriji u Hrvatskoj uz koje
se sudionici mogu upoznati s najnovijim dostignućima i
inovacijama. Program će zaključiti predstavljanje ovogodišnjeg
SomoBorca, najbitnijeg događaja u svijetu digitalnih inovacija u
regiji.

Zatvoreni tip ovog događaja osigurava intimnu atmosferu i
mogućnost boljeg upoznavanja svim okupljenima, a time i više
prilika da iz prve ruke saznaju o najnovijim trendovima i
uspješnim projektima.

Izvršni odbor HUDI čine Igor Cenić, član upravnog
odbora Hanza Medije, Marin Katušić, direktor razvoja sadržaja,
Index promocija, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove
TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a
Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u
24sata, te Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe;
dok je predsjednik HUDI-a Matej Lončarić, glavni direktor
digitalnog poslovanja, CME Adria.

O HUDI-ju: Hrvatska udruga digitalnih izdavača
(HUDI) vodeće je strukovno udruženje za okupljanje online medija
i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom
oglašavanju. Osnovali su je Hanza Media, Index promocija, Nova
TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa. Sve novosti iz
Hrvatske udruge digitalnih izdavača možete pratiti na HUDI
webu, Facebooku, Instagramu ili LinkedInu.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail desk@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest