Facebook uvodi nova ograničenja na oglase vozila za Facebook Marketplace kako bi povećao prihod od oglašavanja.
Ova ideja se sporo razvijala 2021. kada su bili ograničeni
oglasi za prodaju putem marketinških tvrtki, piše Automotive
News.
“Meta više neće podržavati mogućnost za sve prodavače da
kreiraju oglase vozila i
nekretnina koristeći Facebook poslovnu stranicu”,
priopćili su iz tvrtke.
Oglasi od osobe do osobe i dalje su dopušteni na Marketplaceu, a
Meta potvrđuje da se “mogućnost dosezanja publike putem oglasa
također ne mijenja”. “Jednostavno mijenjamo način na koji
distribuiramo oglase”, dodali su.
Postoje dvije krajnosti u tome kako će ovo dugoročno utjecati na
prodavače automobila. Facebook može biti nevjerojatno moćan
alat. Primjerice, tvrtka LaFontaine Automotive Group iz američkog
Michigana izdvaja oko milijun dolara za oglašavanje kako bi
iskoristila Facebookov doseg.
Kad su u pitanju manji zastupnici koji si ne mogu priuštiti
trošenje milijun dolara godišnje na jedan izvor oglašavanja ili
to jednostavno ne mogu opravdati u smislu povrata ulaganja,
stvarni negativan učinak bit će na ljude koji traže automobile.