
Već sljedeće godine na tržištu bi se mogao naći Facebookov pametni sat, proizvod s naglaskom na zdravlje korisnika te slanje i primanje poruka, ako se trenutačni planovi realiziraju.
Izvori bliski Facebookovom hardverskom timu za portal The
Information otkrili su kako Zuckerbergova kompanija ponovno ima
planove pozabaviti se proizvodnjom i prodajom hardvera. Do sada
im je to donekle uspjelo tek s akvizicijom u obliku Oculusa, dok
drugi proizvodi poput pametnog ekrana Portal ili nekada davno
planiranog pametnog telefona nikada nisu doživjeli komercijalni
uspjeh.
Facebookov pametni sat nije toliko iznenađenje budući da je ova
kompanija imala namjeru preuzeti proizvođača nosivih sportskih
uređaja Fitbit, prije nego ga je kupio Google.
Zdravlje i komunikacija
Sada u Facebooku planiraju izraditi vlastiti proizvod, navodno
zasnovan na Androidu, a u njega bi trebala biti ugrađena i
mogućnost povezivanja na mobilne mreže. Tako bi ovaj pametni sat
imao mogućnost ostvarivanja poziva i spajanja na Internet.
Međutim, Facebook paralelno radi i na svojem operacijskom
sustavu, pa bi pametni sat mogao doći i s njihovim, potpuno
neovisnim, OS-om.
Osnovne funkcije naglasak bi stavljale upravo na korištenje
Facebooka i njegovih drugih servisa poput Messengera, te na
aplikacije koje vode računa o zdravlju korisnika i praćenju
tjelesnih aktivnosti.
Sve to imalo bi, dakako, i društvenu komponentu pa bi sat
omogućavao usporedbe s prijateljima, natjecanja, zajednička
vježbanja na daljinu ili virtualnu suradnju s trenerima. Prvi bi
satovi iz ove serije na tržište trebali biti plasirani sljedeće
godine, a već za 2023. planira se i druga generacija.



