
Proizvođač automobila želi povećati brzinu kojom se prebacuje na proizvodnju potpuno električnih ili elektrificiranih vozila.
Još 2018. godine Audi je najavio namjeru da do 2025. godine proda
do 800.000 potpuno električnih ili hibridnih automobila, a sada
je obnovio tu obvezu obavivši koliko planira uložiti kako bi to
postigao.
Nedavno su najavili da će samo u električne automobile uložiti 12
milijardi eura, što je velik dio cjelokupne planirane investicije
od 37 milijardi eura između 2020. i 2024. godine.
Kako bi postigli brojku od 800.00 prodaja, Audi planira lansirati
preko 30 elektrificiranih ili potpuno električnih modela od kojih
kažu da će 20 biti lansirani kasnije u budućnosti. To će
rezultirati restrukturiranjem poslovanja općenito govoreći, pa će
neke tvornice zabilježiti smanjenje radne snage, oko 20.500
radnih mjesta će biti ukinuto do 2025. godine, ali istodobno će
se otvoriti oko 2.000 novih radnih mjesta oko proizvodnje
električnih vozila.
Prema Herbertu Diessu, predsjedniku nadzornog odbora AUDI AG:
“Planiranjem ulaganja koje je sada provedeno osnažujemo Audi za
predstojeću transformaciju osnovne djelatnosti. Cilj nadzornog
odbora i uprave je tehnološko vodstvo u vožnji na električni
pogon i potpuno umreženoj vožnji. Za to pružamo Audiju potrebne
resurse.”
Čak se i Audijeva domaća tvornica u Ingolstadtu trenutno
preuređuje i rekonfigurira za izgradnju vrhunskih električnih
vozila, zajedno s Neckarsulm tvornicom. Kako se ne bi doveo u
osjetljivu financijsku situaciju, proizvođač također želi
smanjiti troškove s postavljenim ciljem uštede od 10 milijardi
eura između 2018. i 2022. godine.
Dakle, što je sljedeće za Audi električna vozila? Pa, sljedeće
veliko lansiranje će biti za e-tron GT, sestrinski model već vrlo
popularnog Porschea Taycana. Slijede Q4 e-tron i Q4 e-tron
Sportback modeli (temeljeni na MEB platformi koja je također
osnova Volkswagen ID.4). Bit će tu i Q2 e-tron model i vrlo su
velike šanse da će zamjena R8 biti dostupna samo kao električno
vozilo (možda će potpuno odustati od V10, iako se o tome navodno
još uvijek raspravlja).



