
Gaming industrija se u posljednjih 30 godina sve više širi, a njeni razmjeri broje se u stotinama milijuna gledatelja. Ukupna vrijednost gaming industrije, prema izvješću analitičke kompanije Clarifed International, uskoro će doseći 82 milijarde dolara.
Procjenjuje se kako će do kraja godine broj ljudi koji aktivno
prati esport biti veći od 400 milijuna. Ovdje ne govorimo o
igranju nego o praćenju gaming contenta i na toj brojci padaju
svi stereotipi o gamingu kao razonodi za klince.
Gdje je u toj priči GameBar pojasnio je na jučer
održanoj konferenciji za medije osnivač Vlado Lucić rekavši kako
su odlučili iskoristiti svoj najjači adut, a to je višegodišnje
iskustvo u tv i video produkciji i pokrenuti
GameBar. “To je medij koji će ujedno biti i
platforma za gamere iz hrvatske i regije, gdje ćemo kroz
organizaciju različitih turnira povezati gaming comunity i
sponzore s publikom, i na taj način potakli afirmaciju gaminga u
zemlji. Esport je ozbiljan sport, on se ni po čemu ne razlikuje
od bilo kojeg drugog sporta. Okupili smo u ovom projektu
eminentne stručnjake i sada je na svima nama težak zadatak da tu
tezu prenesemo u kod široke publike.” zaključuje
Lucić
I u Hrvatskoj nastaje sve više timova i organizacija koje su
posvećene upravo natjecanju u videoigrama, a o razmjerima esporta
u Hrvatskoj govorio je Damir Hoyla Blumenschein, project manager
GameBara, dok je Saša Vrcelj iz Zagreb 360 Gaming, kluba koji
okuplja i trenira gejmere i vodi ih na natjecanja govorio o tome
kako od esporta napraviti relevantan i financijski profitabilan
proizvod.
Vedran Jelavić iz Kazna Kru, jedan od najboljih u World of Tanks
na svijetu, usporedio je razmjere esporta u svijetu u odnosu na
Hrvatsku, zaključivši kako imamo još puno posla u stvaranju
pozitivne percepcije gamera.
Jedna od novosti u sklopu GameBar platforme je i prva domaća TV
gaming arena u kojoj će biti organizirani turniri s izravnim
video prijenosom, a pred nama je PES turnir od 27. do 30. rujna,
s fondom nagrada od 20.000 kuna. Ovo je najvrjedniji PES turnir u
regiji, ujedno i jedini koji će biti u isto vrijeme prenošen i na
društvenim mrežama, webu i tv-programu. Četvrtfinale, polufinale
i finale turnira će se snimati u TV studiju, a takav će
atraktivan sadržaj doprijeti i gledatelja koji nužno i nisu
gameri.



