
Google će u popularni YouTube implementirati nekolicinu novosti što se tiče oglašavanja na samoj platformi, uvode se okomite reklame prilagođene mobilnim uređajima te reklame na početnom zaslonu
Google radi na određenim modifikacijama koje se tiču
oglašivačkog sadržaja koje se prikazuje na poznatom YouTube servisu.
Najvažnija novost tiče se oglašivačkog sadržaja koji se prikazuje
na mobilnim uređajima, on će biti posebno prilagođen takvoj vrsti
uređaja te će biti omogućen okomit prikaz oglasa. Riječ je o
rješenju koje je već postoji na aplikacijama kao što su Snapchat
i Instagram i omogućuje puno iskorištavanje zaslona modernih
pametnih telefona.
Nov okomit oglašivački sadržaj zauzimat će oko 75% zaslona
mobilnih uređaja, dok se tapkanjem po zaslonu oglašivački sadržaj
proširuje na čitav zaslon. Jedna od prvih tvrtki koja je
testirala ovakav način oglašavanja je automobilska kuća Hyundai.
Osim ove novosti, planirano je i postavljanje oglašivačkog
sadržaja i na pojedine dijelove početnog zaslona (tvrtke mogu
zakupiti prostor za personalizirane oglase).
Google priznaje da se radi o promjenama što se tiče oglašavanja
koje su tvrtke s kojima surađuju već neko vrijeme tražile,
posebice imajući na umu da se u 70% slučajeva sadržaj na YouTubeu
konzumira putem mobilnih uređaja.



