
Podaci sa servisa SimilarWeb pokazuju kako je posjećenost Facebooka u SAD-u u padu, te kako bi mogao izgubiti mjesto druge najposjećenije stranice
Godina u kojoj je Mark Zuckerberg sam sebi zadao “domaću zadaću”
da popravi Facebook pokazala se poprilično izazovnom, i sasvim je
jasno kako se na tom polju ima što popravljati. Skandali s
privatnim podacima pokrenuli su lavinu nezadovoljstva, pa su
posljednji financijski rezultati pokazali da je rast Facebooka
kao platforme usporen – što je dovelo do drastičnog pada cijene
njegove dionice.
Međutim, nisu investitori jedini kojima se ne sviđa Facebook
kakav je danas, piše
Bug. Čini se kako i posjetitelji sve manje
posjećuju ovu društvenu mrežu, bez obzira što im broj i dalje,
doduše usporeno, raste. Prema podacima servisa za praćenje
posjećenosti web stranica SimilarWeb Facebook i prema tom
pokazatelju gubi povjerenje korisnika.
U SAD-u je, naime, Google daleko najposjećenija stranica dok je
Facebook već duže vrijeme na drugom mjestu. No, tijekom
posljednjih mjeseci, pa čak i više od godine dana, posjete
Facebooku padaju, da bi se u srpnju ove godine gotovo poklopile s
brojem posjeta treće rangiranom YouTubeu. Nastavi li se ovakav
trend Facebook bi ubrzo mogao i službeno pasti na treće mjesto.
U kompaniji se oko toga možda i neće toliko zabrinuti jer im
korištenje mobilnih aplikacija, pogotovo Messengera i Instagrama,
ne bilježi pad, ali je ovaj preokret još jedan pokazatelj da
Facebook, pogotovo kao desktop društvena mreža, polako ali
sigurno gubi privlačnost.
Inače, prema SimilarWebu Amazon se plasirao na četvrto mjesto
najposjećenijih stranica u SAD-u tek nedavno pretekavši već
gotovo pa zaboravljeni Yahoo.



