internet pretraživači

Amazon predstavlja ozbiljnog konkurenta Googleu

Googleova tražilica još uvijek je najdominantnija na tržištu s više od 90 posto udjela, ali svejedno je samo jedan od načina na koji ljudi pretražuju internet

Upravo zato treba imati na oku Amazon, koji polako i sigurno
raste, pa je trenutno na 2,3 posto udjela i ima ambicije dogodine
biti daleko bolji.

Iako za Google taj postotak djeluje smiješno, posebno jer ljudi
putem njegova YouTubea obavljaju više (4,3 posto), ne treba
zanemariti potencijal koji Amazon ima. Primjerice, Microsoftov
Bing je unatoč silnim ulaganjima na 2,2 posto udjela, a Yahoo! je
na 2,4 posto i uskoro bi također trebao gledati Googleu u leđa.

A evo zašto Amazonovih 2,3 posto mora brinuti Google… Praktički
cijeli taj postotak tiče se pretraživanja proizvoda, što je
Googleu još uvijek podosta nedostižno s obzirom na aktualni
neuspjeh njegova Google Expressa, piše ICT Business. Uz to, Amazon
zbog Echo uređaja i Alexe, ima mnogo uspjeha i na području
glasovnih pretraga, što Google u samom startu pokušava pobijediti
zahvaljujući vrlo dobrom Google Assistantu.

Bitno je uspjeti mu na tom području glasovnih pretraga jer kroz
njih se dodatno uči i omogućava napredak na tržištu, ponajviše
onog koje se tiče proizvoda i usluga. Jer, nije isto ako osoba
pretražuje neke povijesne činjenice i kad traži nešto što
namjerava kupiti pa klikne na neki od sponzoriranih linkova koji
se pojave na vrhu pretraga.

S obzirom da Amazon jest najpopularnija e-trgovina na svijetu,
dolaskom na nju ljudi obavljaju pretrage koje se praktički uvijek
tiču kupovine, što pretvara Amazonovih 2,3 posto u iznimno
profitabilan udio kad se radi o internetskim pretragama. I zato
će malo tko u toj drugoj najvrednijoj kompaniji svijeta žaliti
što Google ima toliku dominaciju općenito na tržištu internetskih
tražilica. Slično je to kao s iOS i Androidom, gdje je
prvospomenuti po udjelu daleko iza drugospomenutog, ali po
pitanju profita je daleko ispred…

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest