
Prema najnovijoj projekciji istraživačke agencije Zenith za 2019., prosječni će stanovnik iduće godine provoditi više vremena na internetu nego pred televizijom, ako se dosadašnji trendovi linearno nastave.
Trenutačno se uz TV dnevno provede 173 minute, a na
Internetu 160 minuta. Ljudi su izloženi raznim medijima oko 479
minuta na dan, a ti mediji uključuju osim TV-a i Interneta,
gledanje filmova u kinu, slušanje radija, te čitanje novina i
časopisa u fizičkom obliku. Na mobitele otpada četvrtina tog
vremena.
Da će ljudi provoditi više vremena na internetu nego pred
televizijom odavno se znalo, ali se to ipak dogodilo prije nego
se očekivalo. Tako su i Zenithu očekivali da će dogodine
televizija još uvijek biti popularnija, ali trendovi se
mijenjaju jako brzo.
Očekuje se da će oglašivači dogodine potrošiti 60
milijardi dolara na oglašavanje na internetu nego na
televiziji. Glavni razlog takvi trendovima su jeftini
pametni telefoni.
Ipak, na tržištu u SAD televizija će i dogodine
ostati najjači medij, za razliku od ostatka
svijeta.
Više ovdje.



