
Oglasi su izvor većeg dijela prihoda za Google pa stoga traži sve moguće načine kako bi održao tu situaciju ili je poboljšao
Otud odluka da YouTube ubuduće između glazbenih videa prikazuje
više reklama nego što je dosad bio slučaj, javlja ICT Business. Time se želi
dati do znanja da to nije platforma za besplatno preslušavanje
glazbe.
Ali ne samo to… Time se želi ponukati korisnike da se pretplate
na YouTube Red, a samim time i na Google Play Music, koji
mjesečno košta 9,99 američkih dolara. I oslobođen je oglasa,
naravno. Kako god bilo, od travnja dolaze ove promjene i svi
korisnici besplatne YouTube usluge osjetit će ih.
Najzanimljivije od svega jest to što YouTube ne skriva želju
izazivanja frustracija kod korisnika bez pretplate, kako bi ih
natjerao da joj se okrenu.
“Nova usluga nudit će ekskluzivni video sadržaj, glazbene
playliste i mnogo drugih zanimljivosti. Zato, oni koji koriste
besplatno našu platformu i to po nekoliko sati dnevno, morat će
se suočiti s većim brojem oglasa. Sigurno neće biti zabavno
preslušavati omiljenu glazbu i nakon svake pjesme biti ometeni
oglasom. Svjesni smo i da će se o ovome pisati neko vrijeme, ali
kad većina odluči buku oglasa zamijeniti ugodnom atmosferom
pretplatničkog dijela YouTubea, sva buka, galama i kritike će
nestati“, izrazito optimistično izjavio je Lyor Cohen,
jedan od vodećih ljudi u YouTubeovu odjelu za glazbu.
Razumljivo, YouTube pod navalom kritika i prijetnji producentskih
kuća, autora i drugih u glazbenom svijetu želi ostaviti dojam kao
da nije platforma na kojoj se bez “penala” preslušava glazba.
Pokušaj da pridobije više pretplatnika smirio bi lidere tog istog
glazbenog svijeta jer bi dobivali bolju proviziju…
No, nekako se čini da će u ovoj priči, koja se prezentirala
izrazito bahato od strane Cohena, najviše profitirati oni koji
korisnike opskrbljuju alatima za blokiranje oglasa.



