
Školski sustav koji danas postoji odavno je zastario, a djeca su postala kao roboti.
Vrijeme je da dobro razmislite o odabiru škole za vašu djecu jer
obrazovni sustav djecu čini glupom i depresivnom na nekoliko
načina, piše Wake Up World.
Pogledajte o čemu je riječ.
Uči djecu da budu ‘kao iz kalupa’
Škola od najmanjeg uzrasta propagira psihologiju masa i ideju o
tome da svi trebamo biti jednaki, ali ne u moralnom smislu, već u
načinu razmišljanja. Postulati sustava smatraju se za jedine
važeće i pravilne. U školi trebaju pratiti mišljenje nastavnika,
a svaka različitost često bude ili ismijana od strane drugih
učenika ‘iz kalupa’ ili kažnjena nižom ocjenom od strane
učitelja.
Uči djecu ‘što’ misliti umjesto ‘kako’ misliti
Škola usmjerava djecu u jednom pravcu kako učiti i logički
rasuđivati, ali samo u okvirima onoga što se može kasnije
ocijeniti ocjenom. Djeca trebaju učiti podatke i kasnije ih
prezentirati, ali u to rijetko spada kritičko rasuđivanje, logika
i analitika. Stavovi udžbenika i nastavnika postaju njihovi bez
razmišljanja je li to dobro i istinito.
Uči djecu nekreativnosti
Još jedan način stvaranja depresivne djece je da moraju biti
dobri učenici kako bi imali puno novca, odnosno dobru plaću
Imaginacija je najvažnija stvar za djecu, ali je škola uspješno
potiskuje. Škola zatvara djecu u kutiju baveći se isključivo
njihovim raciom umjesto da kultivira njihov duh, srce i um. Vrlo
je važno da djeca što više maštaju kako bi jednoga dana bili
sposobni stvarati vizije za budućnost, koje će od njih napraviti
uspješne ljude.
Uči djecu da se plaše neuspjeha
Nastavni sustav tjera djecu da konstantno uče kako bi položili
sve testove, jer se pad na ispitu smatra neuspjehom. Loše ocjene
dalje prouzrokuju kazne i prozivanje pred drugima. Djeca stvaraju
mržnju i strah od neuspjeha, na koji treba gledati kao na samo
još jedno iskustvo, i zato se kasnije u životu plaše riskirati i
bježe od velikih pothvata zbog bojazni od neuspjeha.
Uči djecu da misle kako je igra loša
U školi nema igre, dobro je poznato. Iako djeca uživaju u igri
koja čini da im srce brže kuca i da su sretniji, oni je vremenom
počinju doživljavati kao nešto loše, odnosno nešto što nije
produktivno, ne daje rezultate i smatra se gubljenjem i trošenjem
vremena. U školi uče da budu ozbiljni, mirni, da razmišljaju o
posljedicama i da što prije nalikuju na odrasle.
Uči djecu da ne slušaju svoje srce
Za razliku od odraslih, djeca su vrlo povezana s unutarnjim
glasom koji dolazi ih njihovog srca. Vremenom, taj glas nestaje
jer u školi rade ono što moraju, ne ono što osjećaju i žele.
Svako dijete je u obavezi da radi ono što ne voli i da ulazi u
kalupe i obrasce školskog sustava, na taj način se udaljavajući
od svog srca.
Uči djecu da uspjeh povezuju s novcem
Još jedan način stvaranja depresivne djece je učenje da oni
moraju biti dobri učenici kako bi imali puno novca, odnosno
dobru plaću. Iako smo okruženi primjerima najbogatijih ljudi na
svijetu, koji nemaju završene visoke škole, sustav i dalje
propagira da vam treba diploma kako bi postali ‘korporativni
robovi’. Umjesto da uče kako bi stekli znanja, unaprijedili
se i mogli živjeti život koji žele, oni misle da uče kako bi
imali novac, ne ono što njime mogu stvoriti.
Uči djecu žrtvovati danas radi sutra
Djeca provode dane u obvezama, učeći zbog priče da će se sve to
jednog dana vratiti kroz novac. Umjesto da uživaju i stvaraju u
sadašnjem trenutku, škola se gleda samo kao prijelazno razdoblje.
Djeca idu ka zamišljenom cilju, misleći da nema sreće dok ne
odrastu, na taj način zaboravljaju uživati u sadašnjosti i
svakom trenutku djetinjstva, prenosi Atma.



