
Viber je najavio Viber Communities, novu vrstu grupnog chata koja će nudi mogućnost razmjene poruka i svih vrsta sadržaja za milijardu ljudi istovremeno. Druge aplikacije na tržištu grupne chatove trenutno ograničavaju na nekoliko stotina ili tisuća korisnika
Pomoću alata za moderiranje i slojevitih uloga u samom
chatu, administratori Communityja dobili su proizvod za
upravljanje, ali i za aktiviranje korisnika i stvaranje velikih
aktivnih grupa oko raznovrsnih korisničkih interesa, iskustava,
humanitarnih ciljeva i mnogo više.
Viber će ujedno predstaviti i nove mogućnosti monetizacije, koje
će vlasnicima Communityja omogućiti kreiranje raznih modela
ostvarivanja prihoda usporedo s rastom Communityja koje vode.
Novi članovi koji se pridruže Communityju imaju pristup
cjelokupnoj povijesti razgovora Communityja i mogućnost
doprinijeti razgovoru bilo kojim tipom sadržaja koji Viber
aplikacija prihvaća, GIF, stickeri, fotografije, video i običnim
tekstom. Sukladno Viberovoj politici snažne zaštite privatnosti
korisnika, u Communityju će se prikazivati samo imena korisnika,
dok će njihovi brojevi telefona biti skriveni od drugih članova
chata.
Superadministratori kontroliraju uloge članova Communityja. Uz
mogućnost dodavanja novih članova i unapređivanja istih u
administratore ili superadministratore, mogu ih banirati ili
blokirati, odlučiti mogu li sudjelovati u razgovorima i mogu li
pozivati nove članove u Community.
Superadministratori mogu aktivno raditi na izgradnji Communityja,
a putem aktiviranja ili deaktiviranja linka za dijeljenje
kontrolirati javni pristup chatu. Također, mogu donijeti odluku o
aktivaciji funkcija za monetizaciju, a sve u skladu s vlastitom
poslovnom politikom i ciljem chata koji vode, dok im Viber pruža
punu podršku i procese za ostvarivanje prihoda vođenjem
Communityja.
Superadministratori svojim administratorima mogu dodijeliti
određene odgovornosti oko podrške u moderiranju razgovora, s
opcijom uklanjanja jedne ili svih poslanih poruka bilo kojeg
člana, kao i isticanjem određenih poruka u svrhu boljeg
usmjeravanja razgovora. Administratori imaju mogućnost dodati ili
ukloniti članove po potrebi.
Određeni partneri već su dobili mogućnost voditi svoje Viber
Communityje. Francuski nogometni klub, Olympique de Marseille,
svojim članovima nudi ekskluzivnu priliku chatati s upravom i
zvijezdama kluba. Minute Media, tvrtka koja se bavi stvaranjem i
distribucijom sportskog sadržaja, svoj Viber Community vodi kako
bi ispunila obećanje obožavateljima sporta da će im pružiti
priliku da se i njihov “glas” čuje. OverDrive, digitalni servis
za najam sadržaja, svoje Viber Communityje koristi za upravljanje
lokalnim književnim klubovima koje vode javne knjižnice diljem
SAD-a.
Funkcionalnost će se postupno uvoditi za korisnike diljem
svijeta, javlja ICT Business.



