streaming servisi

YouTube na udaru zbog prikazivanja uznemirujućih videa u aplikaciji za djecu

YouTube se našao na udaru zbog spornih video snimaka koje su se pojavile na njegovoj aplikaciji namijenjenoj djeci. Riječ je o zastrašujućem sadržaju, koji može ostaviti posljedice na uzrast od tri godine pa sve do desetak

Primjerice, crtani film s Mickey Mouseom koji mrtav pluta u
bazenu prepunom krvi dok Minnie sve to promatra u užasu.

U posljednjih mjesec dana samo je 0,005 posto video
snimaka bilo uklonjeno zbog neprimjerenog sadržaja, a trudimo se
da ne bude niti jedan takav jer YouTube Kids namijenjen je za
roditelje koji djeci žele pružiti nešto primjereno njima te ih na
taj način podučavati, igrati se, zbližiti… Zgroženi smo i samim
porivom da netko želi naštetiti djeci i duboko se ispričavamo
zbog propusta
”, naglasio je YouTube u priopćenju,
kojeg prenosi ICT Business.

Kompanija koristi strojno učenje, algoritme i sustav prijava kako
bi u startu spriječila pojavu takvog sadržaja, ali postoje on
koji ipak znaju izigrati te filtere pa u određenom periodu
plasirati ono što ih je volja. Baš zato YouTube konstantno
poboljšava svoju uslugu i ulaže više u samu sigurnost te kontrolu
sadržaja. Samo, nekako se čini da ukoliko netko želi probiti svu
tu zaštitu, to i može. Uz ponešto znanja i upornosti.

Također, cijela ova kontroverzna priča ne bi bila toliko u centru
pozornosti da američki Kongres nije naveo YouTube “kao
zabrinjavajuće utjecajan na mišljenje ljudi koji ga koriste”.
Naravno, ta tematika se otvorila nakon što je potvrđeno da su
Rusi uspjeli plasiranjem lažnih informacija poremetiti tijek
predsjedničkih izbora održanih u studenom prošle godine. Za to
plasiranje dezinformacija koristili su YouTube, Google
oglašavanje, Facebook i Twitter.

Čini se da je za tehnološke gigante, koji ostvaruju prihode na
internetu zahvaljujući oglašavanju kroz svoje usluge, stiglo
vrijeme kad više ne mogu raskrštenih ruku promatrati što se
događa. Svako malo neki od njih imaju propuste koji nisu nimalo
zanemarujući. Dovoljno se sjetiti početka godine i bojkota
oglašivača jer su otkrili da se reklame za njihove proizvode
i(li) usluge na YouTubeu pojavljuju na video sadržaju koji
plasira govor mržnje i ekstremizam raznih vrsta…

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest