Google Internet Consumer Study 2017

Sve više hrvatskih korisnika internetu pristupa putem pametnih telefona

Studija Google Internet Consumer Study 2017 pokazuje da sve više hrvatskih korisnika internetu pristupa putem pametnih telefona, dok ih kao preferirani uređaj bira 30%

Predstavljamo rezultate nove globalne studije Google Internet
Consumer Study 2017 koju je provela agencija KANTAR TNS u ime
tvrtke Google, a koja obuhvaća osobitosti ponašanja korisnika na
internetu. Provedena studija pruža pregled ponašanja korisnika na
internetu u Hrvatskoj, u dobi od 16 i više godina, uključujući i
korisnike iz više od 63 zemlje svijeta. Iz studije je lako
iščitati koje sve online usluge koriste hrvatski građani, koliko
ih često koriste, kao i na kojim uređajima. Rezultati studije
prikazani su kao analitički online alat Consumer Barometer.

Istraživanje je pokazalo da 74% građana Hrvatske redovito koristi
internet u osobne svrhe. Usporedbe radi, na globalnoj razini ta
brojka raste na 82%. Najaktivniji korisnici kreću se u dobi 25-34
te  35-44 godina (odnosno 19% i 22%). Međutim, suprotno
pretpostavci o mladoj dobi online korisnika, korištenje interneta
među svim dobnim skupinama prilično je ujednačena. Internet je
okruženje koje komunikaciju omogućuje ljudima svih dobi.

Danas, korisnici u Hrvatskoj internetu pristupaju s više od 2
uređaja, točnije 2.6 (isto kao i 2016. godine). Građani Hrvatske
koriste sve više uređaja kojima pristupaju internetu: 68% ih
koristi pametne telefone (65% ih je to činilo lani), 55% ih
koristi laptope i 40% pametne televizore. Nadalje, građani
Hrvatske koriste netbooke, chromebooke, e-booke, pametne satove i
trekere kojima se također povezuju na internet.

Sve više građana Hrvatske koristi pametne telefone za pristupanje
internetu, pa je tako u 2017. godini 24% korisnika jednako
koristilo računalo/tablet i pametni telefon za pristup internetu,
dok je za 30% korisnika preferirani uređaj za pristup internetu
bio upravo pametni telefon.

Ponašanje hrvatskih građana na internetu sukladno je globalnim
trendovima. Tako online korisnici iz Hrvatske internet koriste za
pretraživanje informacija (81%), za zabavu (81%), za
objavljivanje online zadataka (63%), postavljanje online sadržaja
(18%) te pomaganje drugima objašnjavajući im kako nešto napraviti
online (42%).

Na mjesečnoj razini 78% hrvatskih korisnika traži online
informacije o robi i uslugama, 70% korisnika koristi karte za
određivanje lokacije ili rute, a 46% online kupuje.
Najpopularnije online aktivnosti su: korištenje pretraživača
(94%), korištenje društvenih mreža (74%) i gledanje videa putem
interneta (89%).

“Studija ukazuje na pojavu nove vrste korisnika koje zovemo
“onlineri” i istražuje teme poput promjena u ekosustavu uređaja,
nedavne promjene u trendovima vezane uz video sadržaj te što nosi
budućnost kada je riječ o potrošačkoj tehnologiji. Porast
mobilnih uređaja se nastavlja, što ukazuje na to kako ljudi
međusobno komuniciraju te na interakciju s digitalnim svijetom.
Kako bi bile korak ispred, vrijeme je da brendovi istraže kako
iskoristiti novonastalu situaciju s ciljem zadovoljavanja potreba
korisnika, kao i onih poslovnih”, rekao je Joško Mrndže, direktor
Googlea za regiju Adriatics.

Za studiju Google Internet Consumer Study 2017 koju je provela
agencija KANTAR TNS u ime tvrtke Google intervjuirani su
ispitanici iz više od 63 zemlje svijeta. U Hrvatskoj je
istraživanje provedeno u razdoblju od 1. travnja do 30. lipnja
2017. u formi osobnog intervjua, na uzorku od 1.000 ispitanika u
dobi od 16 i više godina.

Za više informacija, posjetite http://www.consumerbarometer.com/

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest