
Vozači u SAD-u, Njemačkoj i Ujedinjenoj Kraljevini godišnje izgube milijarde trošeći vrijeme i gorivo u potrazi za parkirnim mjestom, a često iz straha od kazne preplate parkiranje, stoji u srijedu u studiji o prometu agencije INRIX
Kako gradovi postaju sve zagušeniji, direktni i indirektni
troškovi parkiranja zadaju glavobolju i vozačima i gradskim
vlastima koji često imaju suprotstavljene interese.
Proizvođači automobila i tehnološke kompanije, u međuvremenu,
trljaju ruke zbog dodatnog profita koji ostvaruju svojim
aplikacijama na pametnim telefonima ili tehnologijom, a koji
omogućuju lakšu navigaciju u potrazi za parkirnim mjestima i
automatiziranje parkirnih manevara.
Studija o troškovima izgubljenog vremena i goriva temelji se na
bazama podataka tvrtki koje upravljaju parkiralištima te anketi u
kojoj je sudjelovalo 18.000 vozača iz 30 gradova u SAD-u, Velikoj
Britaniji i Njemačkoj.
U SAD-u, svaki vozač godišnje u prosjeku preplati parkiranje za
97 dolara.
Što se tiče izgubljenog vremena u potrazi za parkirnim mjestom i
goriva, prosječno američki vozač godišnje nepotrebno izdvoji
dodatnih 345 dolara.
U Velikoj Britaniji ti troškovi iznose gotovo 1000 funti, a u
Njemačkoj blizu 1000 eura.



