
Popularna platforma za razmjenu poruka, Viber, predstavlja jednu od svojih najznačajnijih nadogradnji ove godine. Viberova proširenja za razgovore sada omogućuju korisnicima pristup nizu vrhunskih sadržaja putem usluga kao što su YouTube, Spotify, VICE Media, Booking.com i GIPHY iz prozora za razgovor, tako da se korisnici ne moraju prebacivati između aplikacija
Viber, jedna od vodećih
svjetskih aplikacija za razmjenu poruka, upravo je najavio
izlazak potpuno obnovljenih proširenja za razgovore, svoje
značajke za dijeljenje sadržaja i potrošnju unutar aplikacije,
koja je izvorno pokrenuta u prosincu 2016.
Ova značajka za više od 800 milijuna Viberovih korisnika diljem
svijeta osigurava pristup sadržajima i uslugama treće strane
izravno iz prozora za razgovor, stvarajući besprijekorno iskustvo
koje im omogućuje primanje i dijeljenje sadržaja koji su im
važni, bez da moraju napustiti razgovor.
Počevši od danas, izravno iz svog privatnog zaslona za razgovor,
korisnici mogu naći i dijeliti svoje omiljene videozapise s
YouTubea, pjesme sa Spotifya, hotele s Booking.com i uskoro
privlačan originalan sadržaj s VICE Media. Osim ovih pružatelja
usluga, korisnici mogu pronaći druge vrijedne sadržaje, kako bi
obogatili svoje razgovore, s Giphyja, Guggyja i Getty Images.
Jedna od glavnih karakteristika značajke jest dodatak YouTube
proširenja za razgovore. Videa s YouTubea među najpopularnijim su
oblicima dijeljenja poveznica u razgovorima na Viberu, a sada je
najveća video platforma na svijetu dostupna izravno unutar
zaslona za razgovor. Korisnici mogu tražiti, dijeliti, pa čak i
puštati videa s YouTubea bez napuštanja razgovora.
Osim besprijekornog video iskustva, Viber donosi otkriće i
mogućnost dijeljenja glazbe u cjelokupno putovanje korisnika
unutar aplikacije za razmjenu poruka. Spotifyevo novo proširenje
na Viberu omogućuje korisnicima pristup svoj njihovoj omiljenoj
glazbi i njezino dijeljenje u razgovoru putem samo jednog dodira.
Za najnovije sadržaje koji obuhvaćaju vijesti, kulturu, hranu,
modu, glazbu, sport, tehnologiju i više, Viberovi korisnici ne
moraju tražiti dalje od VICE proširenja za razgovore. Vodeća
svjetska medijska tvrtka za mlade imat će proširenje za razgovore
koje će korisnicima donositi originalan sadržaj na dodir prsta.
VICE je nenadmašan u stvaranju privlačnog, autentičnog sadržaja
za sve platforme.
“Viberova platforma za proširenja za razgovore uzbudljivo je
okruženje za VICE-ove priče”, rekao je Sterling Proffer, viši
potpredsjednik, voditelj poslovne strategije i razvoja u VICE-u.
“Dok nastavljamo agresivno povećavati svoju višeplatformsku
distribuciju, još uvijek je sadržaj taj koji je najvažniji. Priče
koje donosimo izvrsna su dopuna bilo kojem razgovoru pa je
olakšavanje tog napora za Viberovih 800 milijuna korisnika
jednostavan zadatak.”
Korisnici će također ustanoviti da planiranje putovanja tijekom
razgovora ne zahtijeva posjet bilo kojoj drugoj aplikaciji. Uz
Booking.com proširenje za razgovore, korisnici mogu pregledavati
i dijeliti opcije za hotel sa svojim putnim partnerima unutar
razgovora, dok ne budu spremni rezervirati.
Bryan Batista, viši direktor globalnih partnerstva u Booking.com,
dodaje: “Ljudi planiraju svoja putovanja na brojne načine,
uključujući dogovoranje o opcijama smještaja sa svojim društvenim
krugom u aplikacijama za razmjenu poruka. Imati Booking.com
proširenje za razgovore na Viberu intuitivni je kompliment našim
postojećim uslugama – korisnici mogu jednostavno istraživati
oglase i dijeliti na način koji poboljšava njihove razgovore.”
Uz ove globalne partnere, Viber namjerava lansirati lokalne
usluge u Rusiji, Bugarskoj, Mađarskoj, na Filipinima i drugdje.
Na temelju API-ja, odabrani pružatelji sadržaja i usluga moći će
izraditi svoja vlastita proširenja za razgovore i stvoriti nove
načine kako bi korisnici obogatili svoje razgovore.
“Naš je cilj pružiti iskustvo razgovora koje se ne može naći na
bilo kojoj drugoj platformi za razmjenu poruka. Želimo dati
korisnicima jednostavan način za unos sadržaja do kojih im je
stalo u njihove razgovore, bez mučnog naprijed-natrag dok ih
traže na webu ili u drugim aplikacijama”, kaže Djamel Agaoua,
glavni izvršni direktor Vibera. “Prepoznali smo najvažnije
značajke koje korisnici žele vidjeti na platformi i usredotočili
se isključivo na njih u ovoj fazi. Uzbuđeni smo što smo prva
velika aplikacija za razmjenu poruka koja nudi sveobuhvatno
iskustvo, dok istodobno naša platforma ostaje jednostavna i laka
za uporabu. Ova značajka samo je jedan od načina na koji Viber
raste i postaje aplikacija za razmjenu poruka budućnosti, u
skladu s našom vizijom da postanemo platforma koja će sadržavati
sve usluge koje bi korisnik mogao svakodnevno zatrebati.”
Viberova nova proširenja za razgovore pokrenut će se postupno i
postati globalno dostupna u nadolazećim danima. Možete preuzeti
Viber na Androidu i iOS-u.



