
Pandorini dizajneri nisu uzeli u obzir da novi logotip Pandore podsjeća na PayPalov, a sada ćemo vidjeti kakve imaju odvjetnike
Pandora, servis za internetski streaming glazbe, prošle je godine
u listopadu predstavio svoj novi vizualni identitet. Prilikom
redizajna vodili su se jednostavnim linijama i bojama, pa su kao
logotip svoje kompanije i pripadajućih mobilnih aplikacija
odabrali plavo slovo “P” (bez rupe), na bijeloj podlozi, javlja
Bug.
Međutim, prilikom izrade tog logotipa dizajneri očito nisu pazili
na to da on bude sasvim jedinstven, pa su izradili znak vrlo
sličan onome koji već neko vrijeme koristi PayPal. Nesreća
je u tome da obje kompanije predstavljaju slova “P”, a
i PayPal se odlučio na kombinaciju plavog slova (opet
bez rupe) na bijeloj podlozi. Kako su oni svoj novi znak
predstavili još u proljeće 2014. godine, odlučili su
se tužiti Pandoru za kršenje autorskih prava.
U tužbi navode da je Pandora ukrala “kultni” znak
koji su izradili nakon studioznih proučavanja toga što bi on
trebao predstavljati, a to su stvari poput “jednostavnosti,
pristupačnosti, i sigurnosti”. Rupa iz “P” izbačena je zbog bolje
čitljivosti, a boje su odabrane kako bi istaknule “povjerenje i
vitalnost”, te bile u skladu s ostalim vizualnim elementima
koje PayPal koristi. Jednostavan i oštar oblik
predstavlja tehnologiju, dok je nagib slova tu kako bi iskazao
“inovaciju, pokret i napredak”.
Pandorin logotip odveć je sličan njihovome, smatraju, te ih
korisnici lako mogu zamijeniti –što umanjuje kvalitetu
korisničkog iskustva prilikom plaćanja PayPalom. Ovu tvrdnju
potkrijepili su i tvitovima zbunjenih korisnika, a
od Pandore traže da se prestane koristiti ovim
logotipom, te zahtijevaju naknadu štete sukladno američkim
zakonima.



