
Prema JPMorganu, Amazon tijekom ove godine namjerava uložiti 4,5 milijarde dolara u servis za streamanje video sadržaja Prime Video kako bi uspješnije konkurirao servisima kao što je Netflix
Kako je već dobro poznato, potkraj prošle godine u našoj zemlji
je službeno postao dostupan Amazonov servis za streamanje video
sadržaja, Amazon Prime Video.
Trenutačna ponuda servisa između ostalog uključuje
automobilistički show The Grand Tour (koji se smatra neslužbenim
nasljednikom popularnog Top Geara) te televizijsku seriju The Man
in the High Castle.
U želji da poboljšaju trenutačnu ponudu i postanu konkurentniji
na tržištu takvih servisa, pogotovo u odnosu na popularni
Netflix, u Amazonu namjeravaju do kraja ove godine uložiti 6
milijardi dolara u proizvodnju novog sadržaja (prema pisanju
JPMorgana).
Od spomenutog iznosa, Amazon Prime Video će na raspolaganju imati
ukupno 4 i pol milijarde dolara. Riječ je o rastu investicija u
toj servis, s obzirom da je Amazon u Prime Video tijekom 2016.
godine uložio 2,7 milijardi dolara.
Što se tiče konkurencije, Netflix tijekom 2017. godine u video
sadržaj namjerava uložiti 6 milijardi dolara, dok je tijekom
2016. godine uloženo 4,9 milijardi dolara.



