IZDANJE LITE

Evo nam i Twittera koji će trošiti manje mobilnog interneta

Tobias Hase/DPA/PIXSELL

Nakon Facebooka, stiže nam i izdanje Twittera namijenjeno tržištima u zemljama u razvoju, prilagođeno uvjetima rada i na mrežama slabijim od onih na koje smo navikli

Twitter Lite nije zasebna aplikacija za mobitel već operira
putem web preglednika. No, to se ne bi trebalo odraziti u
značajnoj mjeri na izgled, funkcionalnost i korisničko
iskustvo. 

Facebook je slično izdanje svoje aplikacije objavio
još 2015. godine
, a Alphabet je na indijsko tržište prije
nekoliko dana pustio reducirano izdanje aplikacije za internetski
video servis YouTube. 

Twitter je krajem prošle godine imao 319 milijuna aktivnih
korisnika mjesečno, četiri posto više nego godinu prije. Ipak,
zaostaje u velikoj mjeri za Facebookom, koji je zabilježio 1,9
milijardi aktivnih korisnika. 

U Twitteru se nadaju kako će s izdanjem Lite smanjiti taj jaz,
ponajprije u zemljama sa slabijom internetskom infrastrukturom
i platežnom moći. 

Prema njihovim procjenama, promjene na web odredištu
namijenjenom mobilnim korisnicima mobile.twitter.com prosječna
potrošnja podataka po korisniku mogla bi pasti i do 40 posto. S
uključenom značajkom za štednju, potrošnja bi mogla pasti
prosječno i do 70 posto. 

Kao i u YouTubeu, u Twitteru su bacili oko na indijsko tržište,
s 1,3 milijarde stanovnika, ali i na zemlje kao što su
Indonezija, Filipini, Brazil, Argentina i Meksiko.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest