dani komunikacija 2017

Web.burza četvrtu godinu zaredom osvojila nagradu MIXX

Luka Stanzl/PIXSELL

Digitalna i kreativna agencija web.burza četvrtu godinu zaredom osvojila je nagradu MIXX u kategoriji Best Website na nacionalnom festivalu Dani komunikacija u Rovinju. Time je jedina agencija koja je 4 godine za redom odnijela ovu prestižnu nagradu u bilo kojoj od kategorija!

Web.burza ove je godine nagrađena za redizajn web stranice
Lino.eu za klijenta Lino brand (Podravka).
Inovacija je u samom temelju ove online platforme koja se sastoji
od tri tematski različita weba i obraća različitim ciljanim
skupinama. Na istom natjecanju prošle godine nagrađena je za
RTL.hr redizajn.

– Jako smo ponosni i sretni! Ovo je četvrta godina za
redom što više nipošto nije slučajnost. Dokaz je to da se jedino
individualnim pristupom svakome klijentu postižu najbolji
poslovni rezultati, ali i podsjetnik da i u budućnosti nastavimo
održavati visoku kvalitetu svojih usluga,
komentirao je
Vanja Bertalan, jedan od direktora web.burze.

Web.burza digitalna je agencija specijalizirana za projektiranje
i razvoj online rješenja s više od petnaest godina iskustva rada
s različitim brendovima – od strateškog planiranja do
implementacije i digitalnog oglašavanja. Ostvaruju projekte koji,
uz tehničku zahtjevnost i inovativnost, iziskuju i veliku dozu
kreativnosti, ali i poznavanja tržišta te navika suvremenih
potrošača.

Tvrtka trenutno zapošljava 40 ljudi, a nedavno je otvoren i novi
ured u Osijeku. Da se web.burza širi dokaz su i novi inozemni
klijenti poput talijanske Conforame te internacionalne
organizacije The Engine Room. Među klijentima web.burze na
domaćem tržištu ističu se priznati brandovi poput Podravke,
Beck’sa, RTL-a, Emmezete, Vipneta i mnogih drugih.

Svakako bismo spomenuli i core.shop, platformu za srednje i
velike online dućane – novo rješenje web.burze koje se bazira na
open source frameworku Syliusu te core.web – CMS rješenje koje
tim stvara već deset godina u suradnji s klijentima kojima su
željeli što više olakšati svakodnevni rad na uredništvima webova,
među kojima su i prva nagrađivana verzija najčitanijeg i
najuglednijeg zadarskog portala portala
eZadar.hr iz 2007. godine, kao i redizajnirana
verzija našeg portala iz  peosinca 2016. godine.

MIXX natjecanje izrađeno je po međunarodnoj
licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim
digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području
tržišnih komunikacija. Kriteriji ocjenjivanja uključuju
kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te
postignute rezultate.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest