
Iako Microsoft promovira internetski preglednik Edge, on se, prema tvrtki NetMarketShare, u ožujku nalazio na četvrtom mjestu po zastupljenosti, dok je Google Chrome i dalje vodeći preglednik
Iako Microsoft već neko vrijeme snažno zagovara svoj internetski
preglednik Edge, čak i putem raznih obavijesti i reklama u svom
operativnom sustavu Windows 10, on ne uspijeva prikupiti veći
korisnički udio.
Prema podacima tvrtke NetMarketShare, Edge je u ožujku imao
tržišni udio od 5,61% (rast od 0,06% u odnosu na veljaču), što je
dovoljno tek za četvrto mjesto.
Microsoftov drugi operativni sustav, sada već zastarjeli Internet
Explorer, koji dobiva samo sigurnosne nadogradnje, po
zastupljenosti se nalazi na drugom mjestu objavljenje ljestvice
tvrtke NetMarketShare, s udjelom od 18,95%.
Čelno mjesto na ljestvici i dalje drži Googleov Chrome, s udjelom od 58,64%. Treće
mjesto na ljestvici između Internet Explorera i Edgea zauzima
Mozillin Firefox, s udjelom od 11,79%.
Iza Edgea na ljestvici se nalaze Safari (s udjelom od 3,37%) i
Opera (s udjelom od 1,18%).



